دیدن فیلم های روز دنیا

سریال اهل جهنم

سریال اهل جهنم نتفلیکس یک سریال وحشیانه و هیجان انگیز درباره باور است.

خشم خدا، از نظر سینمایی، در اشکال و اندازه‌های مختلف ارائه شده است. گاهی اوقات این یک طوفان کامل است؛ گاهی اوقات این جولز ساموئل ال جکسون است که با خشم شدید در فیلم داستان عامه پسند از تو انتقام می‌گیرد. سریال اهل جهنم، مجموعه‌ای جاه‌طلبانه جدید نتفلیکس از کارگردان فیلم قطار بوسان، یئون سانگ‌هو، بر اساس یک وب‌تون سریال اهل جهنمی، خشم خدا را به‌عنوان سه جانور دودی خاکستری و سر به فلک کشیده شبیه هالک‌مانند تصور می‌کند. هیچ کجا و به پرتاب کردن مردم به داخل ماشین ها، دیوارها، هر چیزی که واقعاً در حال جویدن هستند، ادامه دهید. آنها خون یک انسان را به همه جا می پاشند، محیط اطراف خود را به زباله می اندازند، و سپس با مشعل می گویند هدف را به سمت ترد می زنند. بعداً متوجه شدیم که این اولین قربانی (معروف) حکمی توسط چهره ای شناور در آسمان صادر شد که به این مرد بیچاره گفت دقیقاً چه زمانی قرار است بمیرد و به جهنم فرستاده شود.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

اما در یکی از بسیاری از ایده‌های روشنفکرانه هیجان‌انگیز سریال، این سریال بسیار پرهیجان درباره وحشت هیولاها نیست، بلکه درباره این است که بعداً چه اتفاقی می‌افتد – چگونه بسیاری از مردم ذهن و احساس خود را از دست می‌دهند، به خصوص اگر چنین نیروی واقعی از خشم به عنوان انتقام گناهان ما منطقی شد. وحشت در اینجا مردم، فرصت طلبان، رهبران فرقه و مؤمنان کور هستند که ترس را تا سرحد شرمساری دیگران، نفرت از دیگران، نابود کردن یکدیگر به منظور جلب رحمت خدا دنبال می کنند. مجموعه یئون این وحشت ریشه‌دار را با بحث‌های متفکرانه در مورد اینکه چگونه گناه را تعریف می‌کنیم و اینکه ما انسان‌ها از چنین خدایی چه چیزی سزاوار آن هستیم، مخلوط می‌کند.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

اما قبل از اینکه افراد مذهبی معنای خود را بر روی آن بیافرینند، ضرب‌دان آغازین مانند یک جنایت توسط جین کیونگ‌هون (یانگ ایک جون)، که دیدگاه اول شخص ما را از این پدیده ارائه می‌کند، بررسی می‌شود. او پیشینه غم انگیزی دارد که همسرش توسط شخصی به قتل می رسد و تنها سال ها بعد از زندان خارج می شود. این نقطه دردناکی می شود که توسط یک جونگ جینسو، رئیس رواقی یک گروه مذهبی به نام حقیقت جدید که معتقد است هیولاها به گناهکاران حمله می کنند، تحت فشار قرار می گیرد. یو آه این در این نقش بسیار عالی است که او را وادار می کند کلمات رمزآلود ایمانی را با یک مردگی خاص در چشمانش بیان کند و او را برای حامیان هار خود آرام تر کند، به خصوص که احکام مرگبارتری شروع به اتفاق می افتد. آنها معتقدند حق با اوست که می گوید این حملات مربوط به گناه کبیره کسی است. The New Truth با گروهی رادیکال به نام The Arrowhead که توسط مردی به نام دونگ ووک (کیم دویون) پخش می‌شود، الهام‌بخش پیروان رسانه‌های QAnon مانند خود شده است. او از روی یک صندلی بازی، فرضیات بزرگی در مورد اینکه چرا فلانی حکم دریافت کرده است، می کند و نشان می دهد که چگونه شیدایی ترس می تواند به شکار جادوگر منجر شود. اعضای Arrowhead، معمولاً نوجوانانی با چوب های بیسبال، سپس برای شکار بیرون می روند.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

افراد زیادی در تیررس جونگ جینسو و حقیقت جدید و سر پیکان قرار می‌گیرند، از جمله وکیلی به نام مین هیجین (کیم هیون جو) که در ابتدا سعی می‌کند به زنی محکوم به فنا کمک کند که حکمی دریافت می‌کند و تصمیم می‌گیرد اجازه پخش حقیقت جدید را بدهد. مرگ او. (این یک صحنه خیره کننده است که به جنون سریال اهل جهنم اجازه می دهد تا ده برابر شود.) Min Hyejin دارای شخصیتی شگفت انگیز و بسیار ارزشمند است، همانطور که بسیاری از افراد در این گروه سطح بالا انجام می دهند - در کنار اینکه چگونه سریال زمان را می پرد، هرگز چنین نیست. مشخص است که یک شخصیت در قسمت بعدی کجا خواهد بود یا اینکه آیا آنها برمی گردند.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

با تماشای سریال اهل جهنم که از کارگردان «قطار به بوسان» می‌آید، بیشتر و بیشتر منطقی می‌شود، زیرا مانند آن فیلم زامبی، او اکنون از انسان‌ها و تأثیر وحشتناک باور ترسناک برای هیجان‌های قوی استفاده می‌کند. و انفجارهای اکشن سریال، که می‌تواند شما را مانند تحولات روایی فیلمنامه غافلگیر کند، شما را در هرج و مرج با دوربین متزلزل و فیلم‌های طولانی غرق می‌کند. سریال اهل جهنم تضمین می کند که در حالی که هیولاهای کوبنده سرسختانه یک رمز و راز باقی می مانند، وحشیگری که انسان ها نسبت به یکدیگر مرتکب می شوند همیشه آزار دهنده است.

سریال اهل جهنم حس رشد هیجان انگیزی در شش قسمت دارد که نشان می دهد چگونه ایده های حقیقت جدید چیره می شود. اما فیلمنامه ممکن است کمی بیش از حد با طرح توطئه‌هایش و همچنین با ترس و وحشتش شلوغ باشد، به طوری که علیرغم وعده بصری اولیه، یکی از بازیگران نبرد رویال در یک ایستگاه پلیس در همان اوایل فراموش می‌شود. همچنین وقتی صحبت از تأثیر این آموزش جدید به میان می آید، چیزهای زیادی برای گفتن و نشان ندادن وجود دارد - ما می شنویم که نیمی از جهان در تب حقیقت جدید گرفتار شده اند، اما به سختی متوجه آن می شوند. به طور مشابه، اهداف دراماتیک سریال می‌توانند دور از دسترس باشند، مانند یک داستان فرعی احساسی هر چند دلخراش در نیمه دوم که شامل یک نوزاد می‌شود، که سپس با مونولوگ‌های اشک‌آور و موسیقی غم‌انگیز از بین می‌رود. این چیزهایی است که فرد امیدوار است اگر فصل دوم وجود داشته باشد، تیزتر شود.

تماشای آنلاین فیلم و سریال، جدیدترین فیلم های ایرانی را در سایت فیلم نماوا جستجو کنید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 12 مرداد 1401ساعت 19:42  توسط المیرا   بازدید 219 برچسب ها:

سریال چرخ زمان

سریال چرخ زمان آمازون یک حماسه فانتزی است.

در سپتامبر آینده، آمازون مجموعه‌ی راه‌اندازی مجدد فیلم ارباب حلقه‌ ها مورد انتظار خود را منتشر می‌کند، که طبق گزارش‌ها، بزرگترین تولید تاکنون نه تنها برای آمازون، بلکه کل رسانه تلویزیونی است. اما در حالی که طرفداران فانتزی منتظرند تا به سرزمین میانه برگردند، به جای آن باید سریال چرخ زمان را ببینند، همانطور که از کتاب های محبوب رابرت جردن اقتباس شده است. این سریال با وسعت و جلوه‌های ویژه‌اش تا حدودی شبیه یک سریال خشک است و در وین ییپ نیز کارگردانی مشترک دارد. اما کلمه کلیدی خشک است، زیرا سریال چرخ زمان در هر قسمت یک ساعته تلاش می‌کند کارهای زیادی انجام دهد، و ساختن داستانی ضروری برای دوره تلویزیون پرستیژ یکی از آنها نیست.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم و سریال هندی، فیلم و سریال ترکی، دانلود فیلم اکشن، سریال کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

«چرخ زمان» حداقل در پنج اپیزود اولش، مورد نمایشی است که بسیار شلوغ و پر از شخصیت‌هایی است که نگران گذشته و حال هستند و با این حال نتوانسته شتاب یا برتری پیدا کند. دنیای قرون وسطایی آن در آستانه آخرالزمان است و روزاموند پایک می تواند با حجامت تنش دستانش جریان های وحشی جادو را تداعی کند. اما گم شدن در این دنیا سخت است، وقتی احساس می کنید از نظر عاطفی بسیار دور، پراکنده، و پر از خطوط داستانی نازک است.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

مدیر اجرایی پایک تهیه کننده سریال است و نقش نجیب زنی به نام Moiraine را بازی می کند که مانند سایر زنان منتخب در دنیای سریال چرخ زمان توانایی حرکت دادن اشیا و تکان دادن آنها را دارد (مردان زمانی این توانایی را داشتند که نمایش آتش سریع خلبان به ما اطلاع می دهد، قبل از اینکه آنها همه چیز را خراب کنند). مویرین همراه با دستیار قابل اعتمادش لن موندراگون (دانیل هنی) در جستجوی شخصی است که تناسخ یک قدرت باستانی به نام اژدها باشد، در این مورد فردی حدوداً 20 ساله که توانایی بازسازی یا نابود کردن آن را داشته باشد. جهان با این حال، نکته مهم این است که هیچ کس به طور قطع نمی داند کیست، حتی اگر مویرین مطمئن است که یکی از پنج روستایی جوان، جذاب و نسبتا کسل کننده در شهر دو ریورز است. یکی از بزرگترین مشکلات سریال این است که به شما پنج قهرمان کوچک می دهد (در کنار قدرت های فوق العاده پایک و هوشیاری لان)، اما نه شخصیت ها و نه اجراهای مربوطه کنجکاوی زیادی را القا نمی کنند. به نظر می رسد قهرمان بودن در چیزی به اندازه «چرخ زمان» فعالیتی هوهوم دارد.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

Moiraine فهرستی از نجات دهندگان احتمالی جهان خود را یک شب در چاله آب دهکده پیدا می کند و گویی آن شب قدیمی است. رند، (جاشا استرادوسکی)، نیناو (زوئی رابینز)، اگوئن (مدلین مدن)، پرین (مارکوس رادرفورد) و مت (بارنی هریس) وجود دارند. اما یافتن یک اژدها دوباره متولد شده در این گروه تازه آغاز راه است، زیرا آنها باید به مکانی به نام برج سفید بروند و با گروه زنان قدرتمند دیگر Moiraine، معروف به Aes Sedai، دوباره متحد شوند. در همین حال، آنها توسط نیرویی به نام سیاهی، همراه با هیولاهای ارک مانند به نام Trollocs (که با ترکیبی چشمگیر از لباس های عملی و جلوه های ویژه ساخته شده اند) تعقیب می شوند که در اولین اپیزود آزمایشی Two Rivers را به وحشت انداخته و بسیاری از آن را سلاخی می کنند. روستاییان

و سپس تمرکز سریال در پایان قسمت دوم بیشتر می‌شود، به نحوی که خراب نمی‌شود. به داستان شتاب نمی بخشد، اما فقط به شما شعبده بازی ذهنی بیشتری را می دهد تا به عنوان بیننده انجام دهید، در حالی که در صحنه های متعدد شخصیت هایی که از طریق دیالوگ های معمولی نمایش به جزئیات داستان شوم می پردازند، کشیده می شوید. سریال چرخ زمان شاید با آگاهی از اینکه نمایش چقدر می‌تواند اینقدر پرحرف باشد، صحنه‌های جنگی وحشتناکی دارد که به طرز وحشتناکی کلاستروفوبیک و هرج‌ومرج هستند، و می‌تواند به طرز وحشتناکی وحشیانه باشد که گویی می‌خواهد چیزی را ثابت کند.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

کسب و کار مخفی اژدها دوباره متولد شده - در مورد اینکه چه کسی قدرت را در دست دارد - بیشتر صحنه ای را برای موتیف بزرگتر و قانع کننده داستان ایجاد می کند که چگونه مردم می توانند شما را غافلگیر کنند، یا اینکه اسرار آنها می تواند در تضاد زیادی با ظاهر آنها باشد. همانطور که روستاییان جوان در سراسر جهان حرکت می کنند، افرادی را پیدا می کنند که به طرز شگفت انگیزی خوب هستند، در حالی که دیگران خنجر را پشت سر خود نگه می دارند. برای داستانی که به شدت مبتنی بر ساختن دنیایی از طریق داستان است، در حالی که آن را به شیوه‌های شگفت‌انگیزی به جلو می‌برد، خود شخصیت‌های جانبی می‌توانند غیرقابل پیش‌بینی باشند و طرح‌نویسی از این زاویه بیشترین انرژی را می‌گیرد.

تماشای آنلاین فیلم و سریال، جدیدترین فیلم های ایرانی را در سایت فیلم نماوا جستجو کنید.

حتی با وجود جان‌های زیادی که در خطر است، «چرخ زمان» تلاش می‌کند تا ارتباط عاطفی پیچیده‌ای برقرار کند. در عوض این احساس را دارد که قوس های قهرمانی مختلف با یکدیگر در هم پیچیده می شوند و وقتی همه چیز بزرگ به نظر می رسد، هیچ چیز نیست. طرفداران سریال جردن احتمالاً از دیدن فرنچایز محبوبشان با چنین برخورد عظیمی لذت خواهند برد، مانند نحوه اقتباس اخیر از کتاب های "بنیاد" اسحاق آسیموف توسط اپل تی وی پلاس اما تقریباً مثل این است که باید برای این شخصیت ها احترام قائل شوید تا به آنچه در اینجا رخ می دهد اهمیت دهید یا احساس کنید که قدرت های فوق العاده Moiraine چیزی بیش از یک کلیشه دیگر از داستان سرایی فانتزی است. نمایش سعی می‌کند عناصر زیادی را در بر بگیرد که خاص به نظر می‌رسند، در حالی که در عوض شواهدی از تخیل کلی یکنواخت نمایش می‌شوند.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 12 مرداد 1401ساعت 19:40  توسط المیرا   بازدید 207 برچسب ها:

سریال شوالیه ماه

سریال شوالیه ماه با اجرای فوق العاده اسکار ایزاک می درخشد.

حقیقت این است که دنیای سینمایی مارول به طرز شگفت انگیزی از چرخش های بازیگری واقعاً عالی محروم بوده است. این دنیایی است که تماشایی را بیش از شخصیت در بر می گیرد، و معمولاً زمانی که سعی می کند ریسمان قلب بیننده را جلب کند، به ملودرام گرایش دارد. جایی برای بازیگری واقعی وجود ندارد. با این حال، دلیلی برای امیدواری وجود دارد که سری دیزنی پلاس بتواند به تغییر این شهرت کمک کند. یکی از دلایلی که سریال وانداویژن تا این حد قانع کننده بود این بود که به الیزابت اولسن، پل بتانی و کاترین هان اجازه داد تا به جای تخیل خود با یک صفحه سبز، عضلات بازیگری خود را خم کنند. تام هیدلستون در سریال لوکی خوشحال بود. همین طور هایلی استاینفلد در «چشم شاهینی». که ما را به سریال شوالیه ماه می‌رساند، نمایشی متلاطم که در چهار قسمت اول آن نمایش داده می‌شود که هنوز هم برای دیدن کاری که اسکار آیزاک در یک اجرای دوگانه جذاب انجام می‌دهد، باید دید. کار ثابت او را به کارگردانی دقیق محمد دیاب و جاستین بنسون و آرون مورهد اضافه کنید، و سریال شوالیه ماه به یکی از قوی‌ترین نمایش‌های MCU Disney+ تا به امروز ختم می‌شود، حتی اگر از افت ظاهراً اجتناب‌ناپذیر داستانی میان‌فصل رنج می‌برد.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

اسکار آیزاک نقش استیون گرانت را بازی می کند، یک کارمند بسیار معمولی در یک فروشگاه هدیه موزه که از سیاهی های شدید رنج می برد، آنقدر بد که شب ها خود را به رختخواب می بندد و نوار چسب به در می زند تا بداند که آیا رفته است یا نه. از بسیاری جهات، او یک آلتر من کلاسیک، کلارک کنت نمایش است. اما تصور کنید که کلارک نمی دانست که او نیز سوپرمن است. استیون همچنان در جای دیگری از خواب بیدار می شود و مطمئن نیست که هنوز هم در حال رویاپردازی است که کنترل بدن خود را دوباره به دست می آورد. در نهایت، او متوجه می‌شود که او نیز مارک اسپکتور است، بخش آلفای شخصیتش که به‌عنوان شوالیه ماه، آواتار خونشو، خدای مصر باستان، اطلاعات کاملی درباره قدرت‌های خود دارد. معلوم می‌شود که خدایان هنوز هم می‌توانند از طریق آواتارها، مردم روی زمین را کنترل کنند، و خب، خونشو در مورد نحوه استفاده از مارک، به خصوص با تهدید مردی به نام آرتور هارو (اتان هاوک)، یک مذهبی، کمی خشن است. رهبر فرقه ای که تلاش می کند خدای آمیت را احیا کند. استیون؟ او تقریباً برای سواری وحشتناک همراه است، و در طول مسیر متوجه می شود که نه تنها دنیا آن چیزی نیست که او فکر می کرد، بلکه او هم نیست.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

آیزاک و هاوک دو مجری باورنکردنی هستند که به شیوه‌های جذابی تعادل روایی یکدیگر را برقرار می‌کنند. استیون/مارک برونگراها هستند – افراد بی دست و پا و پرخاشگر – در حالی که هارو یک جامعه شناس آرام است، درون گرا که به چشمان شما نگاه می کند و با آرامش به شما می گوید که چرا شما را می کشد. لیلا (می کالاماوی) در این وسط گیر افتاده است، فردی مهم از گذشته مارک که استیون هرگز او را ندیده است - پیچیده است. از آنجایی که چهار قسمت اول به معماهای باستانی حل معما در مقبره های مصری می رسد، همه چیز زیبایی شناسی بسیار ایندیانا جونز به خود می گیرد و لیلا ماریون به مارک/استیون ایندی است.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

بهترین عناصر «شوالیه ماه» خارج از اجرای جسورانه آیزاک، زمانی است که نوشته به دیاب و بنسون/مورهد اجازه می دهد عجیب و غریب شوند. این یک نمایش غیرقابل انکار عجیب است که گاهی اوقات به مفهوم آن به عنوان یک فیلم ترسناک – نسخه ابرقهرمانی دکتر جکیل و آقای هاید – متمایل می شود و کارگردانان در صحنه های اکشن شامل شخصیت های در حال تغییر و دشمنان نامرئی سرگرم می شوند. من بیشتر از آن می‌خواستم و امیدوارم/انتظار داشته باشم که در دو قسمت پایانی که هنوز برای مطبوعات ارسال نشده است، تسلط داشته باشم.

متأسفانه، مانند اکثر نمایش‌های استریمینگ، سریال شوالیه ماه عادت دارد برای صحنه‌های دیالوگ طولانی سرعت خود را کاهش دهد. طرفداران فکر خواهند کرد که این اولین سریال واقعا اصلی Disney+ Marvel (چهار سریال لایو اکشن دیگر که از شخصیت‌های معرفی شده در فیلم‌ها ساخته شده‌اند) کمی عجیب است، اما من معتقدم که باید حتی عجیب‌تر باشد. تلاش برای توضیح همه چیز را متوقف کنید و فقط اجازه دهید استعدادهای جلو و پشت دوربین در این خانه تفریحی توهم آمیز مصری بچرخند. «شوالیه ماه» زمانی که بیشتر با حالاتی مانند ترس و سردرگمی بازی می‌کند، در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد تا زمانی که برای صحنه‌های طولانی می‌نشیند که خدایان، نقش‌هایی که بازی می‌کنند و خواسته‌هایشان را بیش از حد توضیح می‌دهند.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

با این حال، مشکلات فیلمنامه نویسی سریال شوالیه ماه هرگز آن را به طور کامل از مسیر خارج نمی کند زیرا استعداد افرادی مانند آیزاک، هاوک و بنسون/مورهد مدام آن را به مسیر خود باز می گرداند. در اینجا یک بازیگوشی وجود دارد که در بسیاری از MCU وجود ندارد، و با این حال آنچه واقعاً نشان دهنده این نمایش است، درک ایزاک از اینکه یک ابرقهرمان بودن چقدر دیوانه کننده است، کسی که وقتی از او خواسته می شود که روز را نجات دهد، به شخصیت دیگری تبدیل می شود. بیش از هر نمایش دیگری از Disney+ Marvel، من هیجان‌زده هستم که ببینم این سریال چگونه به پایان می‌رسد و شخصیت از اینجا به کجا می‌رود – قبلاً شایعاتی درباره یک فیلم بلند وجود داشته است. برای یکی از معدود بارها، این احساس نمی‌شود که یک برنامه Disney+ چیزی را تکرار می‌کند که طرفداران قبلاً در یک فیلم دوست داشته‌اند. آنها مایلند در عوض چیز جدیدی به آنها نشان دهند. بیایید امیدوار باشیم که روندی را شروع کند.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 12 مرداد 1401ساعت 19:39  توسط المیرا   بازدید 163 برچسب ها:

انیمیشن غول آهنی

تصور کنید "E.T." به عنوان یک مرد فلزی سر به فلک کشیده، و کمی جذابیت های غول آهنی را دارید، یک انیمیشن جذاب درباره پسری که با رباتی از فضا دوست می شود. این غول در شبی در سال 1957 به زمین می‌نشیند، زمانی که آمریکا به ذره‌ای اسپوتنیک در آسمان نگاه می‌کند، و در روستای مین، با خوردن آنتن‌های تلویزیون و ماشین‌ها، راهش را می‌جوید تا زمانی که یک نیروگاه برق پیدا می‌کند. آنجاست که هوگارت هیوز جوان او را پیدا می کند.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

هوگارت پسر 9 ساله ای است که با مادر مجرد خود (جنیفر انیستون) زندگی می کند و آرزوی داشتن یک حیوان خانگی را دارد. او می‌گوید که آن‌ها در سرتاسر خانه بیش از حد به هم ریخته‌اند و نمی‌دانند که یک ربات 100 فوتی می‌تواند به چه چیزی برسد. یک شب هوگارت متوجه می شود که آنتن تلویزیون آنها گم شده است و رد غول آهنی را به سمت نیروگاه دنبال می کند، جایی که ربات را از برق گرفتگی نجات می دهد. این باعث می‌شود که غول برای همیشه دوستش باشد و حالا تنها کاری که هوگارت باید انجام دهد این است که ربات را از مادرش و دولت فدرال مخفی نگه دارد.

کارتون غول آهنی هنوز هم نمونه دیگری از آزادی است که فیلمسازان در انیمیشن پیدا می کنند: این یک فیلم کودک 100 میلیون دلاری جلوه های ویژه لایو اکشن بود، اما با کسری از این هزینه ساخته شد زیرا مرد فلزی کشیده شده است. ساخته نشده است. و در اینجا یک فیلم خانوادگی با یک پیام است: یک تمثیل جنگ سرد که در آن غول آهنی از پسر بچه ای می آموزد که محکوم به اسلحه شدن نیست زیرا "تو همانی هستی که انتخاب می کنی." داستان فیلم در دهه 1950 می گذرد، زیرا در آن دهه به نظر می رسید که داستان های علمی تخیلی بیشتر درگیر هولوکاست هسته ای و مهاجمان فضایی هستند. این شامل یک نسخه کارتونی خنده دار از فیلم آموزشی هشدار دهنده "اردک و پوشش" است، که در آن به بچه ها توصیه می شد با پنهان شدن در زیر میز خود از بمب های H-بمب پناه بگیرند. و شرور یک جنگجوی سرد به نام کنت منزلی (با صدای کریستوفر مک دونالد) است، یک مرد جی که البته غول آهنی را یک نقشه خرابکارانه می بیند و می خواهد آن را تکه تکه کند.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

آن تمثیل سیاسی در زیر بسیاری از جذابیت های سطحی مدفون است. جذابیت فیلم ناشی از داستان «E.T.» آن درباره پسری است که سعی دارد یک موجود بیگانه را از مادرش پنهان کند. غول آهنی به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر از آن است که نمی‌توان آن را در کمد پنهان کرد، اما یک سکانس خنده‌دار وجود دارد که هوگارث دست موجود را به داخل خانه می‌آورد، و او مانند یک سگ نافرمان به اطراف می‌چرخد.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

مانند انیمیشن های جدید ژاپنی، «غول آهنی» خوشحال است که در همه چیز به جز اکشن زنده، «فیلم واقعی» است. هیچ حیوان کوچک و بامزه ای وجود ندارد و نه یک شماره موزیکال: این یک داستان است، ساده و ساده. کارگردان، برد برد، کهنه‌کار «سیمپسون ‌ها» است که نگاه بصری‌اش در اینجا، بسیار پیچیده‌تر از «سیمپسون‌ها»، شبیه تکنیک «خط واضح» هایائو میازاکی ژاپنی («همسایه من توتورو») است. مانند بسیاری از انیمیشن ها کار می کند، تا شما را هر از گاهی فراموش کنید که این نقاشی های متحرک هستند، زیرا داستان و شخصیت ها بسیار قانع کننده هستند.

برای تماشای سریال خانوادگی، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

در مورد خود غول آهنی، او به طرز شگفت آوری دوست داشتنی است. او ابتدا نمی تواند انگلیسی صحبت کند، اما به سرعت مطالعه می کند و مانند E.T. دانش بزرگ را با ساده لوحی یک غریبه در سرزمینی گیج کننده ترکیب می کند. صدای او از وین دیزل است و به نظر می رسد که به صورت الکترونیکی پایین آمده است. او ساده به نظر می رسد - چیزی شبیه یک سازه بزرگ Erector Set با دهانه بیل بخار - اما همانطور که او را می شناسیم در مقابل چشمان ما به شخصیت تبدیل می شود - یک لوس بزرگ که ما برایش متاسفیم. در نقطه اوج بزرگ (که همچنین مانند "E.T." شامل تهدیدی از طرف بوروکرات ها و تکنوکرات ها است)، امیدواریم هوگارت بتواند یک بار دیگر به نجات دوستش کمک کند.

تماشای آنلاین فیلم و سریال، جدیدترین فیلم های ایرانی را در سایت فیلم نماوا جستجو کنید.

ساختن چنین فیلمی باید سخت باشد. دیزنی بازار انیمیشن های سنتی را بسته است، اما به نظر می رسد استودیوهای دیگر مایل به پول دادن به شبیه به موسیقی دیزنی (مثل "پادشاه و من") هستند، اگرچه ممکن است شانس بیشتری برای حرکت در جهت مخالف - به سمت داستان های واقعی داشته باشند. مستقیم گفت «غول آهنی» که بر اساس کتابی از تد هیوز، شاعر بریتانیایی که اخیراً درگذشته، ساخته شده است، نه تنها یک داستان جذاب است، بلکه داستانی درگیر است که چیزی برای گفتن دارد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 12 مرداد 1401ساعت 19:37  توسط المیرا   بازدید 218 برچسب ها:

فیلم جداسازی

آدام اسکات منجر به جداسازی درام در محل کار می شود.

سریال کمدی، فیلم سریال ترسناک، و به همان اندازه درخشان، سریال جداسازی اپل تی وی پلاس یکی از تاثیرگذارترین برنامه های جدید چند سال اخیر است. سریال جداسازی که مدیون آثار جهانی چارلی کافمن و فرانتس کافکا است، اما به طرز تازه‌ای بدیع است، داستان پیچیده‌ای از فناوری غیرقابل تصور را روایت می‌کند که در دنیایی اغراق‌آمیز و غیرممکن اتفاق می‌افتد که هنوز احساس می‌شود قابل ارتباط و عمیقاً انسانی است. سریال جداسازی با اجرای کاملاً مدرج آدام اسکات و کارگردانی بن استیلر و آئویف مکاردل، روایتی پرپیچ و خم را با شخصیت‌هایی که به آنها اهمیت می‌دهیم متعادل می‌کند و می‌خواهیم فرار از نوعی مشقت‌آمیز کاری را ببینیم که فقط ژانر تخیلی هوشمندانه می‌تواند تصور کند.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

نیمی از "برقط" در بخش کوچکی به نام فناوری داده های ماکرو در یک کسب و کار به نام صنایع لومون اتفاق می افتد. هیچ پنجره ای وجود ندارد. هیچ پوستری روی دیوارها نیست. چهار اتاقک در مرکز اتاق قرار دارند، که در آن چهار کارمند داده‌ها را استخراج می‌کنند، فرآیندی که شامل نگاه کردن به اعداد و انتظار برای احساسی در مورد آنهاست تا روشن شود که آن اعداد باید در یک پوشه ریخته شوند. این یک کار داده کسل کننده در آینده است، اما کارمندان نسبتاً خوشحال به نظر می رسند و در مورد مزایای بالقوه موفقیت خود مانند مهمانی های وافل بحث می کنند.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

یک استخدام جدید در اولین نمایش وجود دارد، زنی به نام هلی (بریت لور) که روی میز اتاق کنفرانس معرفی می شود. او یک سری سوال پرسیده است که نشان می دهد او هیچ ایده ای ندارد که او کیست یا چرا آنجاست. هلی تحت یک روش بحث برانگیز به نام برنامه "برقط" قرار گرفته است که برای کار در Lumon لازم است. ایمپلنتی در مغز یک کارمند گذاشته می شود که زندگی خانه و کار آنها را "قطع" می کند. یکی هیچ خاطره ای از دیگری نخواهد داشت. برای همه مقاصد، این نسخه از هلی در لومون "متولد" است و هر آنچه در آنجا اتفاق می افتد از حافظه او پاک می شود، زیرا همان شب با آسانسور به خانه می رود.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

هلی توسط مارک (اسکات) هدایت می شود که پس از اخراج ناگهانی بهترین دوستش پیتی (یول وازکز) ارتقا یافته است. مسئولیت جدید در کنار جدا کردن یکی از تنها همراهان او - به یاد داشته باشید که این افراد که به آنها "اینی" گفته می شود، فقط همکاران خود را در زندگی خود دارند - مارک را به لرزه انداخته است. زمانی بدتر می‌شود که هلی اساساً مخالفت می‌کند، و بارها و بارها تلاش می‌کند که لومون را ترک کند، فقط برای اینکه «آوتی» او را به کار بفرستد. همکاران مارک - دیلن صمیمانه (زک چری) و ایروینگ باصفا (جان تورتورو) - سعی می‌کنند کمک کنند، اما این درگیری توجه رئیس مرموزی به نام پگی (پاتریشیا آرکت) و مجری او میلچیک (ترامل تیلمن) را جلب می‌کند. کریستوفر واکن و دیچن لاچمن نیز نقش کارمندان لومون را بازی می‌کنند که زندگی هلی و مارک را برای همیشه تغییر خواهند داد.

البته، نسخه "outey" مارک داستانی دارد. او که یک روح آرام است، هنوز در غم از دست دادن همسرش در یک سانحه رانندگی است، و به مفهوم «انفصال» وزن عاطفی بیشتری می بخشد – چه کسی فکر نمی کند این نوع درد را برای هشت ساعت در روز پشت سر بگذارد؟ مارک یک خواهر باردار به نام دوون (جن تولاک) و یک برادر شوهر (مایکل چرنوس) دارد که فکر نمی‌کنند او تصمیم درستی گرفته است. و سپس دنیای لومون شروع به هجوم ظاهری به زندگی مارک می کند و او را به چالش می کشد تا درباره کاری که هر روز در محل کارش انجام می دهد و اینکه چگونه نمی توانیم واقعاً دو زندگی داشته باشیم، تجدید نظر کند.

سؤالات بزرگ و جذابی در «قطع» در مورد غم، ارتباط و هویت وجود دارد. شکاف کار و زندگی، به ویژه در طول همه گیری همه گیر، یک نقطه صحبت بوده است، اما اگر به معنای واقعی کلمه بود چه؟ این به چه معناست؟ همچنین سوالاتی در مورد اینکه چرا یک کسب و کار می خواهد کارکنان جدا شده و پیامدهای اخلاقی آن را بخواهد وجود دارد. چه چیزی را پنهان می کنند؟ وقتی پشت میز هستیم، چه چیزهایی را می توانیم تحمل کنیم که از خود و کسانی که برای آنها کار می کنیم ندانیم؟

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، فیلم جدید، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

خالق دن اریکسون مفهوم خود را به طور مداوم به روش‌های غیرمنتظره و جذاب می‌چرخاند و شخصیت‌هایش را در یک سری کاملاً متعادل از پیچش‌های داستانی و افشاگری شخصیت‌ها پیش می‌برد. نوشتن ممکن است برای برخی از بینندگان کمی بیرون باشد، و در اواسط فصل قبل از اینکه دو قسمت پایانی باورنکردنی به یک صخره تماشایی فشار بیاورند، یک افت روایی کوچک وجود دارد، اما گروه آن را ثابت می‌کند و ما را به همان اندازه که با مردم درگیر می‌کند، درگیر می‌کند. . اسکات نقش دو مارک را با تمایز ظریف ایفا می کند. اثر مارک فقط کمی خوش‌بین‌تر و خوش‌بین‌تر است. او وزن خرد کننده غم و اندوه را به دوش نمی کشد. تورتورو و واکن آرکی می گیرند که من آن را خراب نمی کنم، اما به طرز شگفت آوری دوست داشتنی است. Lower در قسمت‌های اولیه فوق‌العاده است، اگرچه در اواسط فصل کمی در پس‌زمینه محو می‌شود. و سپس Arquette وجود دارد که بخش بسیار غیرمعمول زن مرموز را میخکوب می کند که سعی می کند از سقوط این خانه از کارت ها جلوگیری کند.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 12 مرداد 1401ساعت 19:35  توسط المیرا   بازدید 230 برچسب ها:

انیمیشن آرکین

سریال آرکین نتفلیکس پر از بدجنس‌های عجیب و غریب و مشت‌های عاطفی است

من کاملاً مطمئن نیستم که انتظار داشتم سریال آرکین چه چیزی باشد، اما انتظار نداشتم این یک ماجراجویی علمی-تخیلی حماسی درباره خانواده پیدا شده، بدجنس‌های عجیب و غریب و شورش زیرزمینی باشد. و با این حال، برای خوشحالی من، این دقیقا همان چیزی است که بود.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم و سریال هندی، فیلم و سریال ترکی، دانلود فیلم اکشن، سریال کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

تنها چیزی که من واقعاً در مورد سریال آرکین می دانستم این بود که از نظر زیبایی شناختی دلپذیر بود و به بازی ویدیویی لیگ آو لجندز مربوط می شد که من هرگز آن را بازی نکرده بودم. و بر اساس افراد خاصی که مشتاقانه توصیه / اصرار / التماس می‌کردند که آن را تماشا کنم، حدس می‌زدم که این فیلم کمی عجیب و غریب است، حداقل به شکلی زیرکانه.

بهترین روشی که می توانم این نمایش را توصیف کنم این است که مانند مونتاژی از بهترین صحنه های کات شده در یک بازی ویدیویی است. گرافیک و حرکات روان و آکروباتیک و مانورهای مبارزاتی احتمالا غیرممکن و خارق العاده، همگی یادآور یک بازی ویدئویی مدرن و خوش ساخت هستند. منظورم این است که همه چیز منطقی است، زیرا بر اساس یکی است، اما شما فقط باید تریلر فیلم لایو اکشن Sonic را تماشا کنید تا بدانید که همه اقتباس‌های متقابل رسانه‌ای به حالات منبع وفادار نمی‌مانند.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

مطابق با اولین برداشت من، سریال آرکین از نظر بصری خیره کننده است. این فانتزی-مدرن است، با نبوغ محرمانه ای که شهر را بالاتر از زمزمه می سازد، و حال و هوای ساعتی/استیمپانک زیرزمینی آن حس شنی را به آن می دهد. این نمایش روابط فراگیر و سطح بالا بین شهرها و احزاب حاکم را بررسی می کند، در حالی که در روابط بین فردی به گونه ای می پردازد که به قلب شما ضربه می زند، از همان ابتدا با صحنه آغازین دختر جوانی به نام وی شروع می شود که خواهر کوچکش را راهنمایی می کند. پس از نبردی که پدر و مادرشان کشته شدند.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

ولی! سپس! زمانی که دختران نوجوان هستند و در یک مأموریت دزدی هستند، به جلو می‌رویم، بنابراین واقعاً تا آنجا که احساسات پیش می‌رود، بازی را انجام می‌دهد، و هر ضربه‌ای قوی‌تر از آخرین ضربه می‌زند، اغلب به روش‌های غیرمنتظره.

همچنین، من امسال برای افزایش محتوای Hailee Steinfeld اینجا هستم، زیرا صدای وی لایه‌هایی را برای شخصیت به ارمغان می‌آورد، به خصوص در خطوطی که می‌توانید پوزخندی را در صدای او بشنوید، حتی زمانی که نمی‌توانید آن را ببینید. روی صورتش

در حالی که وی... چیزهای دیگری برای تمرکز بر روی آن در طول فصل دارد، او قطعاً عجیب و غریب است و قطعاً یک شخصیت شگفت‌انگیز برای اضافه کردن به لیست ما. این چیزی نیست که صریح گفته شود، بدون برچسب یا چیز دیگری، اما با ادامه فصل مشخص می شود. برای مثال، هنگامی که مسیر وی بدخلق و سرکش با کیتلین، کودک طلایی، مجری شهر بالا، شهری که نمایانگر هر چیزی است که وی از آن متنفر است، می‌گذرد، وی شروع به صدا زدن او «کاپ کیک» می‌کند. و اگر تگ فن‌فیک مورد علاقه‌تان صدمه/آرامش است، در انتظار شما هستید.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، فیلم ماجراجویی، فیلم جنایی، فیلم کمدی جدید، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

خوب حالا چیز دیگری وجود دارد که می خواهم در مورد آن صحبت کنم، اما مراقب باشید! من قصد دارم در زیر به چند اسپویلر بسیار خاص بپردازم و نمی توانم به اندازه کافی توصیه کنم که تا می توانید به این نمایش بروید!

بنابراین نمایش به سه پرده تقسیم می‌شود و هر قسمت سه قسمت است. و همانطور که سه اپیزود اول ادامه داشت، فکر می‌کردم می‌دانم چه برنامه‌ای را تماشا می‌کنم. فکر می کردم می دانم در چه مسیری هستیم. فکر می‌کردم می‌دانم، به‌طور کلی، طرح دو قوس بعدی چگونه خواهد بود. فکر می کردم می دانم. اما مطمئنا این کار را نکردم. در پایان اپیزود سه، زمانی که نقشه کار می‌کرد، زمانی که تقریباً امن بودند، می‌دانستم که همه چیز در شرف تغییر است. اما وقتی بمب پودر بالاخره کار می‌کند و می‌دانید که زمان مناسبی نیست و می‌دانید که قرار است باعث هرج و مرج شود، اما بعد مردم را می‌کشد؟ کسایی که دوستشون داره؟؟ نفس نفس زدم و مطمئنم که تا آخر قسمت نفسم رو حبس کردم. من هنگام تماشای تلویزیون زیاد دچار مشکل نمی شوم، اما مطمئناً این بار گرفتم!

وقتی وی روی آن پل از او دور شد، احساس می‌کردم که در اطراف قلبم قبضه‌ای وجود دارد که تنها زمانی محکم‌تر شد که او را جینکس صدا کرد. من مدام از او انتظار داشتم که نظرش را تغییر دهد و به سمت خواهرش برگردد. و وقتی او این کار را نکرد، می‌توانستم تغییر لرزه‌ای را در طرحی که فکر می‌کردم می‌دانم احساس کنم. می توانستم احساس کنم دنیا زیر و رو می شود و تمام انتظاراتم را متزلزل می کرد. اما با این وجود، من انتظار نداشتم که پودر تبدیل به شخصیت شرور شود. درخشان و پیچیده و تاریک و سرگرم کننده بود و من آن را دوست داشتم.

تماشای آنلاین فیلم و سریال، جدیدترین فیلم های ایرانی را در سایت فیلم نماوا جستجو کنید.

جایی که انتظار داشتم ماجراجویی‌های سبک D&D و صحنه‌های مبارزه بسیار شیک‌شده داشته باشد، کاوشی در مورد انگ و ستم اجتماعی، جنگ‌های طبقاتی، و روشی که تروما بر همه ما تأثیر می‌گذارد، انجام دادم. جایی که فکر می‌کردم همه اینها سرزنش‌ها و بدبختی‌ها هستند، این یک التماس ناامیدانه به خواهری بود که امیدوارید کاملاً از دست نرود. این شورش در برابر شکست و شکست بود. این گفتگوهای صمیمانه روی یک تخت بسیار شیک بود.

همچنین مطمئناً فکر می‌کردم که چیزهای Vi/Caitlin زیرمتن باقی می‌مانند، اما در پایان برای من مشخص شد که این نسخه قانونی است، و من مشتاقانه منتظر فصل دوم هستم، جایی که امیدوارم آنها با هم جهان را نجات دهند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 11 مرداد 1401ساعت 18:14  توسط المیرا   بازدید 235 برچسب ها:

بهترین فیلم سال 1995

تقریبا همیشه در شهر باران می بارد. سامرست، کارآگاه کهنه کار، کلاه و کت بارانی بر سر دارد. میلز، بچه ای که به تازگی به منطقه منتقل شده است، با سر برهنه زیر باران راه می رود که انگار برای همیشه جوان خواهد بود. در اولین روز مشترکشان، آنها در مورد مرگ مرد چاقی تحقیق می کنند که با صورت به پایین در ظرفی از ماکارونی پیدا می کنند. در بازدید برگشت از صحنه، پرتوهای چراغ قوه‌هایشان در آپارتمان کثیف به اینجا و آنجا اشاره می‌کنند و قفسه‌ای را انتخاب می‌کنند که ده‌ها قوطی سس گوجه‌فرنگی کمبل در آن قرار دارد. حتی یک مرد چاق هم اینقدر سس گوجه فرنگی نمی خرد.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

این مرگ تلخ، لحن را برای فیلم فیلم هفت دیوید فینچر، یکی از تاریک ترین و بی رحم ترین فیلم هایی که تاکنون در جریان اصلی هالیوود ساخته شده، تعیین می کند. روز از نو باران خواهد بارید. آنها مرگ پس از مرگ را بررسی خواهند کرد. در صحنه های جنایت کلماتی خط خورده است. کلمه مرد چاق روی دیوار پشت یخچالش است: شکم پرستی. پس از دو مورد از این قتل‌ها، میلز متوجه می‌شود که با یک قاتل زنجیره‌ای سروکار دارند، که قصد دارد هر قتلی را برای مجازات یکی از هفت گناه کبیره انجام دهد.

این به همان اندازه فرمولیک است که آگاتا کریستی دونیت. اما فیلم هفت نه در دنیای آرام قتل‌های خانه‌های روستایی، بلکه در زندگی دو پلیس می‌گذرد، یکی که فکر می‌کند همه چیز را دیده است و دیگری نمی‌داند چه چیزی قرار است ببیند. همچنین فیلم در مورد تشخیص نیست. قاتل خود را تسلیم می کند زمانی که فیلم هنوز نیم ساعت مانده به پایان کار. این بیشتر یک مطالعه شخصیت است، که در آن مرد بزرگتر به دانشور فسق تبدیل می شود و جوان تر آن را به شکلی رقت انگیز و شخصی تجربه می کند. پس از اینکه مخاطبان پیش‌نمایش پایان اصلی را خیلی وحشتناک دیدند، نقل قول امیدوارکننده‌ای از همینگوی به عنوان صداپیشگی اضافه شد. اما پایان اصلی هنوز وجود دارد، و این نقل قول بیشتر شبیه یک شوخی تلخ است. فیلم باید با «می بینمت اطراف» فریمن به پایان برسد. پس از پایان ویرانگر، خط همینگوی تسلی کوچکی است.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

معمای شخصیت سامرست در قلب فیلم قرار دارد و این یکی از بهترین بازی های مورگان فریمن است. او به طور طبیعی اقتدار را مجسم می کند. نمی توانم به یاد بیاورم که او هرگز نقش یک مرد ضعیف را بازی کرده باشد. در اینجا او می‌داند که تمام درس‌هایی که یک پلیس ممکن است در طول سال‌هایی که در آن چیزی که ما می‌آموزیم، درونی کند، یکی از بدترین مناطق شهر است. او تنها زندگی می کند، در آپارتمانی اجاره ای، قفسه های کتاب روی دیوارها. خودش را با مترونوم می خواباند. او هرگز ازدواج نکرد، اگرچه یک بار نزدیک شد. او مردی تنهاست که زندگی را با جدایی سرکش روبرو می کند.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

وقتی متوجه می شود که با هفت گناه مرگبار سر و کار دارد، کاری را انجام می دهد که افراد کمی انجام می دهند و به کتابخانه می رود. در آنجا او به دوزخ دانته، بهشت ​​گمشده میلتون و داستان های کانتربری چاسر نگاه می کند. اینطور نیست که او آنها را آنقدر می خواند که آنها را برای بینندگان ارجاع می دهد. اغلب در یک فیلم ترسناک معرفی عناصر آزاردهنده از ادبیات به عنوان اتمسفر مؤثر است و فینچر اجمالی از تصاویر گوستاو دور برای دانته، از جمله تصویر معروف زنی با پاهای عنکبوت را ارائه می دهد. سامرست در حالی که گناهان مرگبار را برای میلز نام می برد که به نظر می رسد برای اولین بار از آنها می شنود، عاقل به نظر می رسد.

آنچه در اینجا مورد استفاده قرار می‌گیرد همان رویکردی است که ویلیام فریدکین در «جن‌گیر» و جاناتان دمی در «سکوت بره‌ها» به کار گرفتند. چیزی که می تواند تبدیل به یک فیلم پلیسی معمولی شود، با برانگیختن اسطوره های ترسناک و نمادگرایی ارتقا یافته است. فیلم هفت واقعاً فیلم خیلی عمیق یا عمیقی نیست، اما توهم قانع کننده ای را ارائه می دهد. تقریباً همه تریلرهای جریان اصلی ابتدا به دنبال ارائه سرگرمی هستند. این یکی قصد دارد مجذوب و وحشتناک باشد. کارآگاه سامرست با ایجاد تصور دانش‌آموزی، به آنچه ظاهراً قاتل اظهارات اخلاقی می‌داند، عمق و اهمیت می‌دهد. مطمئناً، سامرست در یافتن اینکه قاتل کارت کتابخانه دارد، خوش شانس است، اگرچه با این قاتل، با فکر کردن، متوجه می‌شوید که او ایده‌هایش را در کتابخانه نگرفته است و برای فریب پلیس آن کتاب‌ها را بررسی کرده است.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، فیلم جدید، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

پنج قتلی که توسط شرکا مورد بررسی قرار گرفته اند، تنوعی را ارائه می دهند. بدیهی است که قاتل در برنامه ریزی و اجرای آنها زحمت های زیادی کشیده است - در یک مورد، حداقل یک سال قبل. دستور کار او در صحنه اوج فیلم، اما باید به تازگی بداهه شده باشد. "هفت" ما را بی امان به سمت وحشت های خود می کشاند، که برخی از آنها برای مشاهده اجمالی در نماهای کوتاه موثرتر هستند. ما فقط پس از بحث پلیس درباره روش‌های کشتن می‌توانیم مطمئن شویم - اگرچه عکسی از محتویات یک کیسه پلاستیکی پس از کالبد شکافی به سختی نیاز به توضیح بیشتری دارد. فینچر آنقدر به ما نشان می‌دهد که ما را منزجر کند، و برید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 11 مرداد 1401ساعت 18:13  توسط المیرا   بازدید 195 برچسب ها:

فصل اول سریال برکینگ بد

مت زولر سیتز در مورد بازبینی فصل اول سریال بریکینگ بد

هر کار خلاقانه بزرگ را باید دو بار تجربه کرد: بار اول برای غلبه بر آنچه انتظارش را داشتید و آنچه را که واقعاً هست تجربه کنید و بار دوم برای قدردانی از این هنر. تماشای دوم به ویژه زمانی که در حال بازدید مجدد از اثری هستید که به طرز بی شرمانه ای مبتنی بر طرح است، اما در شخصیت پردازی، نمادگرایی و فضاسازی نیز بسیار مفید است. بریکینگ بد از این نوع نمایش است. مانند The Shield و برخی دیگر از سریال‌های جنایی کابلی، بدون نمونه سوپرانوها وجود نخواهد داشت، اما بسیار بیشتر از سریال سوپرانو به نقشه‌های داستانی علاقه دارد. هر بار که یک قسمت جدید به پایان می رسد، با سوالاتی روبرو می شوید، اما برجسته ترین آنها این است که "بعد چه خواهد شد؟" این همان کیفیت سریال قرن نوزدهمی است که دیگران درباره آن نوشته اند - چیزی که در صخره آویزان است - و سریال برکینگ بدآن را بهتر از هر برنامه ای روی آنتن می دهد، شاید هر برنامه ای تا به حال. توطئه فزاینده مضحک آن (اما در زمینه، هنوز به طرز عجیبی قابل باور) نسخه قرن بیست و یکم یک سریال فیلم صامت است، با شخصیت شرور به جای قهرمان.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

با توجه به همه اینها، وقتی به تماشای تمامی فصل های سریال برکینگ بدنشستم، چیزی که بیش از همه مرا تحت تأثیر قرار داد این بود که چقدر هیجان انگیز بود.

من از شما التماس می کنم که زیاده روی کنید و به قلمرو شخصی منحرف شوید و به شما بگویم که به طور جدی تماشای سریال را شروع نکردم تا زمانی که در فصل سوم با آن آشنا شدم. وقتی برای اولین بار قسمت اول و قسمت دوم را قبل از مصاحبه با وینس گیلیگان برای Time Out New York تماشا کردم، یادم نمی‌آمد که چنین ضربه‌ای سخت باشد. در آن زمان، تشخیص سرطان والت را به‌عنوان آغازگر داستان می‌دیدم، بهانه‌ای برای مشکلی که او در نهایت به آن دچار شد. اما اینطور نیست - اصلاً. اگر من آن را در زمان واقعی با همه تماشا می کردم، وزن عاطفی مواد سرطانی بیشتر به من ضربه می زد. من نامادری ام را چند ماه پس از پخش بریکینگ بد به دلیل سرطان از دست دادم و این سریال در ابتدا توسط دوستم اندرو جانستون، منتقد تلویزیون Time Out که در اکتبر 2008 در سن 40 سالگی بر اثر سرطان درگذشت، مورد توجه من قرار گرفت. روشی برای گفتن اینکه نیروی عاطفی این نمایش در حین تماشای مجدد به طور عطفی به من کوبید، و خاطرات خاصی را که سرکوب کرده بودم را برایم به ارمغان آورد: نامادری من در هفته های آخر زندگی، زنی که زمانی چرخیده بود و به استخوان تبدیل شده بود. اندرو با سر کچل تراشیده اش روی تخت بیمارستان خوابیده و دیوانه ها را روی لپ تاپ تماشا می کند.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

من به چند دوست درباره این تجربه گفتم و آنها نیز به نوبه خود داستان های خود را از تماشای فصل اول به صورت بلادرنگ در سال 2008 با یکی از دوستان یا خویشاوندانی که قبل از شروع به کار مبتلا به سرطان تشخیص داده شده بودند، با من در میان گذاشتند. گاهی در طول چند فصل آینده همه آنها موافق بودند که سریال برکینگ بدبه احساسات هر کسی که این تجربه را تجربه کرده است، چه به عنوان بیمار سرطانی و چه به عنوان حامی، احترام می گذارد - و طبق تجربه خودم، فکر می کنم حق با آنهاست.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

صحنه مداخله ای که در آن اسکایلر، ماری، هنک و والت جونیور با والت درباره سکوت ها و غیبت های مرموزش روبرو می شوند و او را برای رفتن به شیمی درمانی تحت فشار قرار می دهند، تماشای آن تقریبا غیرقابل تحمل است، زیرا هیچ آدم بدی در آن وجود ندارد. شما می توانید نقطه نظرات همه را ببینید. در صحنه مداخله اتفاق نظر وجود ندارد، فقط ناامیدانه در مورد آن ناامید است. متوجه می‌شوید که با همه افراد اتاق، از جمله والت، موافق و مخالف هستید. چند نفری که در ابتدا به نظر می رسد طرف اسکایلر هستند، موقعیت خود را تغییر می دهند. در طول صحنه‌ای بعد که در آن اسکایلر با هنک در مورد دزد ستیزی همسرش روبرو می‌شود - این نمایش خاطره‌ای مانند یک فیل دارد. آنها این جزئیات شخصیت را در اوایل فصل اول کاشتند! - و در نهایت از زیر بار غیرقابل تحمل درام خانوادگی خودش می گذرد، می خواستم بلند شوم و کف بزنم. من هرگز نفهمیدم چرا کسی می تواند اسکایلر را دوست نداشته باشد. او واقعاً والت را می‌پرستد و به او وفادار است، و تا جایی که به شرکت جنایی او می‌پیوندد، می‌دانید یا باید بفهمید که او برای هر کاری که انجام می‌دهد دلایل کاملاً انسانی دارد.

برای تماشای سریال خانوادگی، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

والتر به دانش‌آموزانش می‌گوید: «شیمی مطالعه ماده است، اما من ترجیح می‌دهم آن را مطالعه تغییر بدانم.» البته این چیزی است که سریال درباره آن است - هر پنج فصل. اما در فصل اول، این در مورد نوع خاصی از تغییر است: پوسیدگی که منجر به مرگ سریع می شود (یا والت می ترسد). این پیش‌دانش مفروض از اینکه اوضاع به کجا می‌رود، هر انتخابی را که او انجام می‌دهد، عاقلانه یا احمقانه، زنده می‌کند. او در برابر مرگ نور خشمگین است. با همه پیچیدگی‌های داستانی، برکینگ بد ساده‌تر و مستقیم‌تر از آن چیزی است که برخی به آن اعتبار می‌دهند. به مطالعات علمی و استعاری اخلاق و کارما، و مطالعات تنش‌آمیز اخلاق موقعیتی و ناراحتی‌های خانگی نگاه کنید، و به داستان مردی نگاه می‌کنید که متوجه می‌شود به زودی می‌میرد و فقط می‌فورید. او عقل خود را از دست می دهد، یا بازداری هایش، شاید هر دو.

تماشای آنلاین فیلم و سریال، جدیدترین فیلم های ایرانی را در سایت فیلم نماوا جستجو کنید.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 11 مرداد 1401ساعت 18:12  توسط المیرا   بازدید 315 برچسب ها:

انیمیشن کارخانه هیولاها

بچه ها و هیولاهای فیلم اشتراکات زیادی دارند. احساس قابل توجهی می کنند. آنها در یک جمعیت برجسته می شوند. آنها نمی توانند با بزرگترها حرف های کوچک بزنند. آنها همیشه روی چیزهایی پا می گذارند و آن را می شکنند. هر چیزی که اشتباه پیش بیاید به گردن آنها انداخته می شود. حالا معلوم می شود آنها چیز دیگری را به اشتراک می گذارند.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

نه تنها بچه‌ها از هیولاها می‌ترسند، بلکه طبق گفته ، هیولاها از بچه‌ها هم می‌ترسند.

ویژگی جدید انیمیشن پیکسار نشان می‌دهد که درست است (همانطور که هر کودکی می‌داند) که در کمد اتاق خواب هیولاهایی وجود دارد، به خصوص پس از خاموش شدن چراغ‌ها. چیزی که ما متوجه نشدیم این است که هیولاها در حال انجام وظیفه هستند. یک در کمد که در روز به یک کمد منتهی می شود، در شب مستقیماً به Monstropolis، دنیای هیولاها، که توسط Scream Heat نیرو می گیرد، منتهی می شود. تنها دلیلی که هیولاها از کمد بیرون می پرند و بچه ها را می ترسانند این است که فریادهایشان را جمع کنند، فریادهایی که به سمت Monstropolis هستند، همانطور که نیروگاه ها برای بقیه ما هستند.

با شروع فیلم، Monstropolis با یک بحران مواجه می‌شود: ترساندن بچه‌ها خیلی سخت می‌شود، و کمبود جیغ وجود دارد. '' خاموشی های غلتکی'' پیش بینی شده است. خاموش شدن کامل انرژی یک احتمال است. مسئولیت بر دوش یک هیولای بزرگ آبی به نام سالی (با صدای جان گودمن) می افتد که تولید کننده اصلی جیغ است. سالی شبیه تلاقی گوریل و خرس است. بهترین دوست او، مایک وازوفسکی (با صدای بیلی کریستال)، یک کره چشم سبز رنگ با دست و پا است. سالی شجاع و فداکار است. وازوفسکی فوبیک، ترسیده و بداخلاق است. آنها با هم طیفی از ویژگی های کاری را پوشش می دهند. سلیا سکسی (با صدای جنیفر تیلی) عاشق وازوفسکی است. می توانم صدای برنجی او را تصور کنم: «پلک بزن! پلک بزن!'' باید شرورانی وجود داشته باشند، و این بار آنها هنری جی واترنوز (جیمز کابرن) هستند که شبیه خرچنگی است که با کارتون Boss Tweed تلاقی داده شده است، و راندال بوگز (استیو بوشمی)، یک شیاد مار که می خواهد سالی را به عنوان جمع‌آورنده جیغ از سلطنت خلع کنید. رقابت آنها زمانی که یک کودک انسانی به نام بو (با صدای مری گیبز) به جایی می‌رود که تا به حال هیچ انسانی نرفته است، از در کمد دیواری و به دنیای هیولاها می‌رود.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

انیمیشن کارخانه هیولاها» دو فیلم «داستان اسباب‌بازی» و «زندگی یک حشره» از پیکسار را دنبال می‌کند و یک بار دیگر انیمیشن فوق‌العاده کامپیوتری استودیو را به نمایش می‌گذارد که حس عجیبی از ابعاد و ابعاد را ایجاد می‌کند. جنبش. هیولاها، مانند اسباب بازی ها و حشرات، در هر شکل، اندازه و رنگ قابل تصوری هستند که باید یکی از جذابیت های آنها بوده باشد و تماشای فیلم لذت بخش است. و از آنجایی که هیولاها از Boo وحشت دارند، که نامش توبیخ ماموریت های مادام العمر آنهاست، فریادها و تعقیب و گریزها در دو طرف درهای کمد به گوش می رسد. ("هیچ چیز سمی تر یا کشنده تر از یک کودک انسان نیست"، واترنوز هشدار می دهد. "یک لمس می تواند شما را بکشد!") صحبت از این درها - معلوم شد که آنها در Monstropolis با چنین مشخصات دقیقی ساخته شده اند. که هیچ کس متوجه نمی شود که آنها با خانه نیامده اند. سرگرم کننده ترین سکانس فیلم، صحنه تعقیب و گریز با ترن هوایی است که شامل صدها در روی یک خط نقاله بی پایان است که حلقه را با سرعتی سرسام آور حلقه می کند.

دوبله صدا پیش از این کاری بود که بازیگران به جای تئاتر شام انجام می دادند. اکنون، با درآمد چند میلیون دلاری برترین فیلم‌های انیمیشن، این یک شغل پرسود است که در نهایت به خاطر مهارت‌های هنری لازم، اعتبار شایسته‌اش را به دست می‌آورد. همه بازیگران خوبی نیستند و ستارگانی مانند گودمن، کریستال، کابرن، بوشمی و بانی هانت ابعادی به فیلم می‌بخشند که هم از شخصیت‌های نمایشگرشان وام می‌گیرد و هم از بچه‌هایشان. در مورد تیلی ارزشمند، او تنها صدایی را دارد که من را وادار کرده است همزمان به مای وست و اسلیم پیکنز فکر کنم.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

انیمیشن Wazowski جالب است زیرا انیماتورها ظاهراً کار کمی با آن داشتند. به جای چهره ای رسا و زبان بدن زیاد، به عنوان یکی از سرنخ های تصویر، یک کره چشم به آنها داده می شود. خوشبختانه، کره چشم یک پلک دارد، یا شاید یک ابرو، و با این کار، هنرمندان می‌توانند تمام حالات چهره‌ای که یک هیولا تا به حال به آن نیاز دارد را برای او فراهم کنند - به‌ویژه حالتی که چهره ندارد. این یک تور دو نیرو است.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم جنایی، فیلم سینمایی طنز، فیلم های برنده اسکار، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

«انیمیشن کارخانه هیولاها» یک سرگرمی شاد و پرانرژی است، و مانند دیگر فیلم‌های پیکسار، منبع زیادی از گنگ‌ها و ارجاع‌ها برای بزرگسالان دارد (من رستورانی به نام Harryhausen's را پس از پیشگام انیمیشن دوست داشتم.

+ نوشته شده در  سه شنبه 11 مرداد 1401ساعت 18:11  توسط المیرا   بازدید 180 برچسب ها:

انیمیشن کارخانه هیولاها

بچه ها و هیولاهای فیلم اشتراکات زیادی دارند. احساس قابل توجهی می کنند. آنها در یک جمعیت برجسته می شوند. آنها نمی توانند با بزرگترها حرف های کوچک بزنند. آنها همیشه روی چیزهایی پا می گذارند و آن را می شکنند. هر چیزی که اشتباه پیش بیاید به گردن آنها انداخته می شود. حالا معلوم می شود آنها چیز دیگری را به اشتراک می گذارند.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

نه تنها بچه‌ها از هیولاها می‌ترسند، بلکه طبق گفته ، هیولاها از بچه‌ها هم می‌ترسند.

ویژگی جدید انیمیشن پیکسار نشان می‌دهد که درست است (همانطور که هر کودکی می‌داند) که در کمد اتاق خواب هیولاهایی وجود دارد، به خصوص پس از خاموش شدن چراغ‌ها. چیزی که ما متوجه نشدیم این است که هیولاها در حال انجام وظیفه هستند. یک در کمد که در روز به یک کمد منتهی می شود، در شب مستقیماً به Monstropolis، دنیای هیولاها، که توسط Scream Heat نیرو می گیرد، منتهی می شود. تنها دلیلی که هیولاها از کمد بیرون می پرند و بچه ها را می ترسانند این است که فریادهایشان را جمع کنند، فریادهایی که به سمت Monstropolis هستند، همانطور که نیروگاه ها برای بقیه ما هستند.

با شروع فیلم، Monstropolis با یک بحران مواجه می‌شود: ترساندن بچه‌ها خیلی سخت می‌شود، و کمبود جیغ وجود دارد. '' خاموشی های غلتکی'' پیش بینی شده است. خاموش شدن کامل انرژی یک احتمال است. مسئولیت بر دوش یک هیولای بزرگ آبی به نام سالی (با صدای جان گودمن) می افتد که تولید کننده اصلی جیغ است. سالی شبیه تلاقی گوریل و خرس است. بهترین دوست او، مایک وازوفسکی (با صدای بیلی کریستال)، یک کره چشم سبز رنگ با دست و پا است. سالی شجاع و فداکار است. وازوفسکی فوبیک، ترسیده و بداخلاق است. آنها با هم طیفی از ویژگی های کاری را پوشش می دهند. سلیا سکسی (با صدای جنیفر تیلی) عاشق وازوفسکی است. می توانم صدای برنجی او را تصور کنم: «پلک بزن! پلک بزن!'' باید شرورانی وجود داشته باشند، و این بار آنها هنری جی واترنوز (جیمز کابرن) هستند که شبیه خرچنگی است که با کارتون Boss Tweed تلاقی داده شده است، و راندال بوگز (استیو بوشمی)، یک شیاد مار که می خواهد سالی را به عنوان جمع‌آورنده جیغ از سلطنت خلع کنید. رقابت آنها زمانی که یک کودک انسانی به نام بو (با صدای مری گیبز) به جایی می‌رود که تا به حال هیچ انسانی نرفته است، از در کمد دیواری و به دنیای هیولاها می‌رود.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

انیمیشن کارخانه هیولاها» دو فیلم «داستان اسباب‌بازی» و «زندگی یک حشره» از پیکسار را دنبال می‌کند و یک بار دیگر انیمیشن فوق‌العاده کامپیوتری استودیو را به نمایش می‌گذارد که حس عجیبی از ابعاد و ابعاد را ایجاد می‌کند. جنبش. هیولاها، مانند اسباب بازی ها و حشرات، در هر شکل، اندازه و رنگ قابل تصوری هستند که باید یکی از جذابیت های آنها بوده باشد و تماشای فیلم لذت بخش است. و از آنجایی که هیولاها از Boo وحشت دارند، که نامش توبیخ ماموریت های مادام العمر آنهاست، فریادها و تعقیب و گریزها در دو طرف درهای کمد به گوش می رسد. ("هیچ چیز سمی تر یا کشنده تر از یک کودک انسان نیست"، واترنوز هشدار می دهد. "یک لمس می تواند شما را بکشد!") صحبت از این درها - معلوم شد که آنها در Monstropolis با چنین مشخصات دقیقی ساخته شده اند. که هیچ کس متوجه نمی شود که آنها با خانه نیامده اند. سرگرم کننده ترین سکانس فیلم، صحنه تعقیب و گریز با ترن هوایی است که شامل صدها در روی یک خط نقاله بی پایان است که حلقه را با سرعتی سرسام آور حلقه می کند.

دوبله صدا پیش از این کاری بود که بازیگران به جای تئاتر شام انجام می دادند. اکنون، با درآمد چند میلیون دلاری برترین فیلم‌های انیمیشن، این یک شغل پرسود است که در نهایت به خاطر مهارت‌های هنری لازم، اعتبار شایسته‌اش را به دست می‌آورد. همه بازیگران خوبی نیستند و ستارگانی مانند گودمن، کریستال، کابرن، بوشمی و بانی هانت ابعادی به فیلم می‌بخشند که هم از شخصیت‌های نمایشگرشان وام می‌گیرد و هم از بچه‌هایشان. در مورد تیلی ارزشمند، او تنها صدایی را دارد که من را وادار کرده است همزمان به مای وست و اسلیم پیکنز فکر کنم.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

انیمیشن Wazowski جالب است زیرا انیماتورها ظاهراً کار کمی با آن داشتند. به جای چهره ای رسا و زبان بدن زیاد، به عنوان یکی از سرنخ های تصویر، یک کره چشم به آنها داده می شود. خوشبختانه، کره چشم یک پلک دارد، یا شاید یک ابرو، و با این کار، هنرمندان می‌توانند تمام حالات چهره‌ای که یک هیولا تا به حال به آن نیاز دارد را برای او فراهم کنند - به‌ویژه حالتی که چهره ندارد. این یک تور دو نیرو است.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم جنایی، فیلم سینمایی طنز، فیلم های برنده اسکار، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

«انیمیشن کارخانه هیولاها» یک سرگرمی شاد و پرانرژی است، و مانند دیگر فیلم‌های پیکسار، منبع زیادی از گنگ‌ها و ارجاع‌ها برای بزرگسالان دارد (من رستورانی به نام Harryhausen's را پس از پیشگام انیمیشن دوست داشتم.

+ نوشته شده در  سه شنبه 11 مرداد 1401ساعت 18:11  توسط المیرا   بازدید 195 برچسب ها:

انیمیشن پیکسار

انیمیشن روح از شرکت پیکسار درباره یک پیانیست جاز است که تجربه ای نزدیک به مرگ دارد و در زندگی پس از مرگ گیر می کند، در انتخاب های خود فکر می کند و از وجودی که بیشتر آن را بدیهی می دانست پشیمان می شود. پیت داکتر، کهنه کار پیکسار، در کنار کمپ پاورز، نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس، کارگردان معتبری است که فیلم برجسته رجینا کینگ «یک شب در میامی» را نوشته است. علیرغم مضامین سنگینی که دارد، این پروژه از لمس سبکی برخوردار است. یک نوازنده ممکن است انیمیشن روح را به یک ریف طولانی یا یک تمرین پنج انگشت تشبیه کند، که بسیار در روح جاز است، هنری مبتنی بر بداهه نوازی که هر زمان که جو یا شخصیت نوازنده دیگری شروع به اجرا می کند، با احترام و دقت روی صفحه نمایش داده می شود.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم و سریال هندی، فیلم و سریال ترکی، دانلود فیلم اکشن، سریال کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

پیش درآمد با سقوط جو (با صداپیشگی جیمی فاکس) در چاه باز و در نهایت به کما رفتن در بیمارستان به اوج می رسد. پایان دادن به یک روز عالی که در نهایت جو به جو پیشنهاد شد تا در مدرسه اش کار کند، سپس با یک اسطوره جاز به نام دوروتیا ویلیامز (آنجلا بست) که او را دعوت کرده بود تا در آن شب با او بازی کند، یک آزمون آزمایشی را انجام داد. پس از سقوط تقریباً کشنده‌اش، روح جو به Great Beyond فرستاده می‌شود - اساساً یک سرسرای کیهانی با یک پیاده‌روی طولانی، جایی که ارواح قبل از رفتن به سمت نور سفید در صف قرار می‌گیرند. جو برای The End آماده نیست، بنابراین او در جهت دیگر فرار می کند، از مسیر پیاده روی می افتد و به منطقه ای رنگارنگ و در عین حال هنوز برزخی معروف به The Great Before می رسد.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

The Great Before کمی شبیه به صحنه کمدی متافیزیکی آلبرت بروکس "دفاع از زندگی خود" است. این قوانین و رویه های خاص خود را دارد و بخشی از یک اکوسیستم معنوی بزرگتر است که در آن چیزهای خاصی باید اتفاق بیفتند تا چیزهای دیگر اتفاق بیفتند. ساختار/طراحی بازی ویدیویی در کل فرضیه وجود دارد، و با طراحی سبک کاراکترهای Great Before در موقعیت‌های نظارتی بر مربیان و روح‌های اولیه تقویت شده است: آن‌ها فیگورهای کوبیست دوبعدی و در حال تغییر شکل هستند که از شیک ساخته شده‌اند.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

هدف کبیر پیش از این است که روح‌های تازه را راهنمایی کند تا بتوانند «جرقه‌ای» را کشف کنند که آنها را به سوی یک زندگی شاد و سازنده در پایین زمین سوق دهد. جو عمدتاً با تمایل به اجتناب از نور سفید و بازگشت به زمین (و اجرای آن کنسرت شگفت انگیزی که تمام عمرش منتظر آن بود) انگیزه دارد، بنابراین او هویت یک روانشناس سوئدی تحسین شده را به خود می گیرد و راهنمایی یک مشکل است. تنها با شماره او، 22 (تینا فی) شناخته شده است. بیست و دو یک بدبین است که راهنمایی برخی از بزرگترین شخصیت های تاریخ فانی از جمله کارل یونگ و آبراهام لینکلن را رد کرده است. آیا جو می تواند این خط را بشکند و به او کمک کند تا هدف خود را پیدا کند؟ آیا تا به حال فیلم پیکسار را دیده اید؟ البته. این عمدتا در مورد چگونگی اتفاقات در این فیلم ها است، به ندرت در مورد آنچه اتفاق می افتد.

همانطور که گفته شد، در نیمه راه فیلم یک پیچ و تاب کمیک جالب وجود دارد که «روح» را درست زمانی که شروع به کشیدن می کرد، زنده می کند، و بهتر است آن را در اینجا اسپویل نکنید (حتی اگر تریلرها و تبلیغات قبلاً این کار را داشته باشند). کافی است بگوییم که 22 در نهایت جرقه خود را پیدا می کند، اگرچه برای رسیدن به آن تلاش زیادی و بیش از چند اتفاق ناگوار می طلبد. و جو سال‌های زندگی‌اش را در زمین به‌عنوان یک معلم مهربان اما فروتن دوباره بررسی می‌کند و آن‌ها را ناتوان می‌بیند. او آنطور که باید دوستان زیادی پیدا نکرد و از ترس اینکه رویای کودکی خود را مبنی بر تبدیل شدن به یک هنرمند جاز کار با یک زندگی معمولی تر عوض کند، غرق شد. (مادر جو، با بازی فیلیسیا رشاد، از موسیقی او حمایت نمی کند.) نکته منفی این است که «روح» را به یکی دیگر از مجموعه فیلم های انیمیشن (از جمله انیمیشن شاهزاده قورباغه و «جاسوسان در لباس مبدل») تبدیل می کند. که در آن یک شخصیت اصلی سیاهپوست کمیاب در بیشتر زمان پخش فیلم به چیز دیگری تبدیل می شود.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

آیا این اولین فیلم بحران میانسالی است که توسط پیکسار اکران شده است؟ احتمالاً، اگرچه وودی در انیمیشن داستان اسباب‌ بازی نیز به نظر می‌رسید که حسی از آن رنج را داشته باشد. فیلم با اسطوره‌شناسی/قوانینش کمی پشمالو و نامرتب است – چیزی که پیکسار معمولاً در مورد آن دقت می‌کند تا حدی که وسواس دارد. من متقاعد نیستم که تا زمانی که سکانس نهایی می رسد، به همه چیز در طرح بزرگ اضافه می شود. پیام فیلم را می‌توان این‌طور خلاصه کرد: «آنقدر به جاه‌طلبی آویزان نشو که فراموش کنی بایستی و گل‌ها را بو کنی». یک کارت تولد می توانست این را به شما بگوید. و برخی از شوخی‌ها کمی دریم‌ورکسی هستند، مانند لحظه‌ای که یک روح گمشده به زمین باز می‌گردد و متوجه می‌شود که زندگی خود را با کار در صندوق‌های تامینی به‌طور کامل تلف کرده است.

تماشای آنلاین فیلم و سریال، جدیدترین فیلم های ایرانی را در سایت فیلم نماوا جستجو کنید.

یک شرکت بزرگ بین‌المللی بی‌رحم مانند دیزنی - که سال گذشته بیشتر دارایی‌های فاکس قرن بیستم خود را در یک "حفظه" نگه داشت تا مردم را مجبور به اجاره یا خرید محصول جدید دیزنی کند و زمانی از مراکز مراقبت روزانه به دلیل قرار دادن شخصیت‌هایش در نقاشی‌های دیواری شکایت کرد. بدون اجازه - کاری ندارد که در مورد پوچی اخلاقی ماتریالیسم به دیگران سخنرانی کند.

+ نوشته شده در  دوشنبه 10 مرداد 1401ساعت 21:29  توسط المیرا   بازدید 151 برچسب ها:

فیلم های برتر

ابتدا درباره انیمیشن آواز بخوان صحبت میکنیم، که در آن دختری جوان به گروه کر در مدرسه‌ای جدید می‌پیوندد و معلم گروه کر به او می‌گوید که همگام‌سازی کند تا کسی صدای او را نشنود. بازیگران جوان فوق‌العاده هستند و نحوه برخورد بچه‌ها با این موقعیت باعث تشویق تماشاگران می‌شود. در فیلم شب‌ خاموش، داوطلبی در یک پناهگاه مهاجرت در دانمارک با یک مهاجر غیرقانونی گرفتار می‌شود که هر جا می‌رود با نژادپرستی و آزار و اذیت مواجه می‌شود. بازیگران دوست‌داشتنی هستند، اما کارگردانی و فیلمنامه می‌توانند از ظرافت بیشتری استفاده کنند و بیش از حد در یک فیلم 30 دقیقه‌ای جای می‌گیرد. در پایان، شب خاموش ضربه احساسی را که به شدت می خواهد از دست می دهد.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

در چیزی که احتمالاً مورد علاقه مخاطبان خواهد بود، فیلم تایم کد برنده جایزه کن، داستانی جذاب و جادویی درباره یک افسر امنیتی پارکینگ را روایت می‌کند که از او خواسته می‌شود فیلم‌های نظارتی را برای خرابکاری احتمالی بررسی کند. به زودی، او ویدیویی از یکی از همکارانش در حال تمرین حرکات رقص در محل کار پیدا می کند. یک رابطه غیر معمول و بی کلام بین آنها شکل می گیرد. در فیلم دشمنان درون، یک الجزایری با سابقه پلیس درخواست تابعیت فرانسه می‌کند و با یک خط سخت بازجویی از سوی یک مقام روبه‌رو می‌شود تا جایی که از او خواسته می‌شود نام‌ها را ذکر کند. فلاش بک ها به شکلی عالی و حداقل با ساده ترین تصاویر برای انتقال داستان زندگی انجام می شوند. «La femme et le TGV» داستان زنی تنها را روایت می‌کند که هر روز از پنجره خانه‌اش برای قطاری که در حال عبور است دست تکان می‌دهد و تنها نامه‌ای از راننده پیدا می‌کند که حضور او را تأیید می‌کند. آنها شروع به نوشتن برای یکدیگر به روش قدیمی می کنند. کمی بیش از حد خفیف است و پایان آن بیشتر از پاسخ‌ها سؤال دارد، اما با انرژی بالا کارگردانی شده است.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

تقریباً هر فیلم انیمیشنی که نامزد شده است، نگاهی شخصی به گذشته دارد، به استثنای فیلم دوست‌داشتنی پیکسار، انیمیشن پایپر که داستان خود را از دید یک بچه پرنده دریایی روایت می‌کند که به او آموزش داده می‌شود خودش را تغذیه کند و با استفاده از صدف شکار کند. امواج اقیانوس، درسی با لحظات پرخطر. در فیلم غم انگیز و صمیمانه «زمان قرض گرفته شده» - «منچستر کنار دریا» انیمیشن های وسترن - مردی به مکانی برمی گردد که یک اشتباه مدت ها پیش به قیمت جان پدرش تمام شد. مورد علاقه شخصی من "مروارید" است که در آن یک ضبط صوت کلید خاطرات پدر یک زن و زندگی آنها در جاده و فراتر از آن را در خود دارد. این یک داستان سریع است که چندین دهه تجربه را در پنج دقیقه جمع می کند که متناوباً شاد و تلخ است. پیشنهاد کانادایی "ویشا کور" افسانه ای در مورد دختر بچه ای است که با یک چشم که گذشته را می بیند و یک چشم که آینده را می بیند به دنیا آمد. حال یک نقطه کور است. رنگ‌های غلیظ و روایت فیلم توسط کارولین داورناس کیفیت کتاب تصویری جذابی به آن بخشیده است که برای طرفداران نیل گیمن جذاب خواهد بود.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

انیمیشن نوشیدنی گلابی و سیگار، که در آن مردی دوباره با یک دوست قدیمی مشروب الکلی در چین ملاقات می کند تا او را ترک کند و به خانه اش در ونکوور بازگردد، طولانی ترین آن دسته است. ساعت 35 دقیقه است که برای فیلم‌های این دسته غیرمعمول است. رمان گرافیکی به سبک نوآر قطعاً خود را از مجموعه متمایز می کند و ممکن است جاه طلبانه ترین باشد، اما بینندگان ممکن است از داستانی به این ناامیدی خسته شوند و آرزو کنند ای کاش کوتاه تر می شد. این فیلم در پایان برنامه با تذکری به والدین در مورد محتوای بالغ آن نمایش داده می شود. برنامه انیمیشن کوتاه با سه فیلم انیمیشن اضافی (که هیچ کدام در اکرانی که دریافت کردم نبود) پر خواهد شد: "سر ناپدید می شود" (9 دقیقه)، "آستریا" (5 دقیقه) و "پایان خوش" ( 6 دقیقه.)

طبق معمول برنامه مستند کوتاه به دلیل طولانی بودن فیلم ها به دو قسمت تقسیم می شود.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

نمی توانم تصور کنم کسی مستند شرایط اضطراری را تماشا کند و عمیقاً تحت تأثیر آن قرار نگیرد. این فیلم تلفات عاطفی پزشکان، والدین، پسران و دختران را به تصویر می‌کشد که عزیزانشان در بیمارستان در لوله‌های تنفسی دراز کشیده و احتمالاً با مرگ روبرو هستند. فیلم دلخراش و دلخراش، تماشاگر را مجبور می‌کند تا از خود سوالات دردناکی بپرسد که در مقطعی از زندگی ما باید به آنها پاسخ داده شود. «4.1 مایل» همان مضمونی دارد که نامزد بهترین مستند «آتش در دریا» است و تلاش‌های نجات یک کاپیتان گارد ساحلی را در حالی که هزاران پناهنده ترک را در جزیره لسبوس یونان سوار می‌کند، به تصویر می‌کشد. فیلم‌های ویدئویی نجات‌ها بسیار خام است و احساس غرق شدن در وضعیت روزانه به وضوح احساس می‌شود. در "ویولن جو"، یک بازمانده هولوکاست 91 ساله، ویولن خود را به بنیاد آقای هلندی اوپوس اهدا می کند، که برای هر ساز اهدایی مناسب است. اهمیت این ساز برای دختر 12 ساله ای که آن را به ارث می برد از بین نمی رود. غیرممکن است که وقتی برای اولین بار ملاقات می کنند، تکان نخورید.

تماشای آنلاین فیلم و سریال، جدیدترین فیلم های ایرانی را در سایت فیلم نماوا جستجو کنید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 10 مرداد 1401ساعت 21:27  توسط المیرا   بازدید 196 برچسب ها:

فیلم فراست / نیکسون

عجیب است که چگونه مردی که زمانی اینقدر مورد تحقیر قرار گرفته بود در خاطره ها جایگاهی پیدا کرده است. وقتی ریچارد ام. نیکسون از ریاست جمهوری استعفا داد چقدر تشویق کردیم! چقدر فیلم دراماتیکی بود وقتی دیوید فراست او را در گوشه تلویزیون گرفت و ریاست اعتراف تحقیر آمیزی را بر عهده داشت که سه سال سنگ تمام گذاشت. و با این حال، در مقایسه با متصدی این دفتر از سال 2001 تا 2009، اکنون چقدر باهوش تر، متفکرتر و خوب رئیس جمهور به نظر می رسد.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

تصور می شد که نیکسون توسط واترگیت نابود شده و در مصاحبه های فراست به خاک سپرده شده است. اما آیا او را در یک ثانیه با بوش عوض نمی کنید؟

اعترافاتی که فراست از او گرفته بود مانند یک کاتارسیس عمل کرد. او آنچه را که همه از قبل می‌دانستند اعتراف کرد و همین امر او را آزاد کرد تا کارها را ادامه دهد، به برزخ خود در سن کلمنته، کالیفرنیا پایان دهد، مصاحبه‌های دیگری انجام دهد، کتاب بنویسد، و به عنوان یک دولتمرد بزرگ با او مشورت شود. در واقع، برای نشان دادن چهره خود در ملاء عام.

فیلم فراست / نیکسون ران هاوارد نسخه‌ای تا حدی تخیلی از مصاحبه‌های معروف ۱۹۷۷ است که در گرفتن دیدگاه افراد خارجی، مصاحبه‌گر سلبریتی «سبک‌وزن» که سپس در تبعید خود در استرالیا بود، مؤثرتر است. دقیقاً به این دلیل که دیوید فراست (مایکل شین) از نظر حرفه ای در وضعیت ضعیفی قرار داشت و تمام پول خود را در مصاحبه ها قمار کرده بود، POV او سایه های اطراف نیکسون (فرانک لانگلا) را تقویت و عمیق تر می کند. این داستان را نمی‌توان از POV نیکسون گفت، زیرا ما به فراست اهمیت نمی‌دادیم.

فیلم با یک نگاه درونی جذاب به کسب و کار اخبار تلویزیون شروع می شود و سپس به یک هیجان انگیز جذاب تبدیل می شود. صحنه‌های اولیه و ظاهراً بی‌اهمیت (فراست در نقش یک «ستاره تلویزیونی»، فراست که زن را در هواپیما می‌برد، مهمانی فراست) در تعیین نقطه شروع او بسیار مهم هستند. او در آن زمان حتی به خاطر فرض مصاحبه با نیکسون مورد تحقیر قرار گرفت. او به دو دلیل در این مصاحبه برنده شد: او 600000 دلار عمدتاً از پول شخصی خود به رئیس جمهور سابق پرداخت و نیکسون و مشاورانش او را به عنوان فردی سبک وزن می دانستند.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

بنابراین او در مراحل اولیه مصاحبه ها به نظر می رسد (زمان شناسی برای اهداف نمایشی بسیار کوتاه شده است). او فراست را دور می زند، به انحرافات بی پایان می پردازد، از نقاط دور می زند، به حکایات باد می زند. تیم فراست ناامید می شود. متشکل از یک خبرساز تلویزیونی با تجربه به نام باب زلنیک (اولیور پلات) و محققی به نام جیمز رستون جونیور (سم راکول)، آنها از او می خواهند که صحبت نیکسون را قطع کند، سخت تحمل کند و به تکرار سؤالات ادامه دهد تا زمانی که پاسخی دریافت کند. فراست مردی بود که عادت داشت با زسا زسا گابور خوب باشد. او مجبور نبود با نیکسون خوب باشد. او نیکسون را استخدام کرده بود.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

نمی توانم مطمئن باشم که چقدر رابطه فیلم بین این دو مرد تخیلی است. من آن را به عنوان یک داده در فیلم می پذیرم زیرا این یک مستند نیست. فیلمنامه پیتر مورگان بر اساس نمایشنامه لندن و برادوی برنده جوایز او ساخته شده است که در آن لانگلا و شین نیز نقش آفرینی کردند. آنچه مورگان پیشنهاد می‌کند این است که حتی زمانی که نیکسون از فراست خارج می‌شد، دو چیز در اعماق ذهن او جریان داشت: (1) نیاز به اعتراف، که ممکن است در وهله اول دلیل مدفون او برای موافقت با مصاحبه‌ها باشد، و (2) همذات پنداری با فراست و حتی همدردی با او. نیکسون همیشه خود را به عنوان یک مرد ضعیف، یک فرد خارجی و یک بچه نامحبوب تصور می کرد. زمانی که ظاهراً حرفه سیاسی او با شکست در انتخابات فرمانداری کالیفرنیا در سال 1962 به پایان رسید، به مطبوعات گفت: "شما دیگر نیکسون را ندارید که بخواهد دور بزند."

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

حالا به فراست نگاه کنید. اگرچه او یک حرفه درخشان اولیه در انگلستان داشت که شاید نیکسون چندان با آن آشنا نبود، اما در فیلم به عنوان یک تبعیدی مجازی به استرالیا نشان داده می شود. می‌توانید روی نیکسون و نماینده‌اش سوئیفتی لازار (توبی جونز) حساب کنید تا بدانند که فراست نتوانسته است پشتوانه مالی پیدا کند، از جیب خود به نیکسون پول می‌دهد و اگر چیزی را که آشکارا به آن نیاز دارد را به دست نیاورد، نابود خواهد شد. سپس حسادت نیکسون به محبوبیت و شخصیت نبوغ فراست را در نظر بگیرید. در یک لحظه آشکار، نیکسون اعتراف می کند که هر کاری می کند تا بتواند در یک مهمانی شرکت کند و فقط در کنار مردم استراحت کند. نیکسون همچنین از نزدیک از او درباره «دوستان دختر» خود سؤال می کند. فراست نشان دهنده آسیب پذیری های نیکسون، کاستی های او و حتی برخی از خواسته های او بود.

تماشای آنلاین فیلم و سریال، جدیدترین فیلم های ایرانی را در سایت فیلم نماوا جستجو کنید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 10 مرداد 1401ساعت 21:24  توسط المیرا   بازدید 175 برچسب ها:

فیلم لونانا: غژگاو در کلاس

فیلم لونانا: غژگاو در کلاس آرام و درخشان، با سرعت پیاده‌روی حرکت می‌کند.

این به معنای واقعی کلمه در اولین اقدام فیلم صدق می‌کند، زیارتی در ارتفاعات بوتان که با بالا رفتن ارتفاع، جمعیت انسانی کاهش می‌یابد. اما حتی پس از اینکه قهرمان داستان، اوگین (شراب دورجی) به دهکده دوردست عنوان فیلم می‌رسد، جایی که او را برای آموزش به بچه‌های محلی مأمور می‌کنند، «لونانا» با جریانی آرام و پیوسته پیش می‌رود که جذابیت‌های ساده فیلم را تکمیل می‌کند.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

تنها دومین فیلمی که توسط کشور کوچک آسیایی بوتان برای بررسی اسکار ارسال شد (اولین فیلم «جام» ساخته خینتسه نوربو در سال 1999 بود)، «لوانا» به عنوان یک رقیب غافلگیرکننده برای بهترین فیلم بلند بین‌المللی زمانی که نامزدهای اسکار در اوایل امسال اعلام شد ظاهر شد. هفته به خودی خود داستانی از پیروزی افراد ناتوان است که از هر چیزی که فیلم لونانا: غژگاو در کلاس در 110 دقیقه آرام خود ارائه می‌کند شگفت‌انگیزتر است، این تقدیر از جوایز هم به بوتان و هم به فلسفه «خوشبختی ناخالص ملی» بوتان می‌تابد، که روایت فیلم را نشان می‌دهد.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

به جای اندازه‌گیری توسعه در تولید ناخالص داخلی، پادشاهی بوتان - واقع در دامنه‌های هیمالیا، بین هند و چین - رشد خود را بر اساس مجموعه‌ای از شرایط مانند فرهنگ و سرزندگی جامعه ارزیابی می‌کند. با الهام از اصل بودایی راه میانه، که بر تعادل در همه چیز تأکید می کند، شادی ناخالص ملی در مورد دنبال کردن یک مسیر مادی کمتر به سمت مدرنیزاسیون است، که از طریق آن رفاه روانی به همان اندازه اهمیت دارد، اگر نه بیشتر از رفاه اقتصادی.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

و همانطور که نویسنده/کارگردان Pawo Choyning Dorji در فیلم لونانا: غژگاو در کلاس بیان می کند، یکی از زمینه های کلیدی شادی اقدامات دولت بوتان برای این ابتکار آموزش است که برای شهروندان صرف نظر از موقعیت مکانی آنها اجباری تلقی می شود. به همین دلیل است که اوگین در حالی که یک سال از قرارداد تدریسش باقی مانده است، به دورافتاده ترین روستای کشور اعزام می شود. اوگین یک نوازنده مشتاق که قصد دارد به محض اینکه بتواند بوتان را ترک کند، کمتر از این کار هیجان زده است. اما وقتی باتری هدفونش تمام شد، او شروع به باز شدن در برابر صداهای محیط اطرافش می‌کند، از صدای ظریف آواز پرندگان گرفته تا آهنگ‌های محلی که راهنمایان گله‌دار او در حین قدم زدن می‌خوانند.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

قبل از رسیدن به لونانا، اوگین با جمعیت 56 نفری دهکده روبرو می‌شود که او را به‌عنوان یک فرد برجسته می‌شناسند. به زودی مشخص می شود که این دقیقاً همان چیزی است که او نمایندگی می کند. آشا (کونزانگ وانگدی)، رئیس دهکده، می‌گوید: «امیدوارم که به این بچه‌ها آموزش لازم را بدهید تا بیشتر از گله‌دار و جمع‌آوری ماهی‌های گوشت ماهی شوند. شاگردان Ugyen در یک صفحه هستند. پم زام با چشم روشن، غیرحرفه‌ای از لونانا، مشتاق‌ترین نقش را بازی می‌کند و اعلام می‌کند که معلمان «آینده را لمس می‌کنند» و به تدریج اوگین را با حقیقت این موضوع بیدار می‌کنند.

تماشای آنلاین فیلم و سریال، جدیدترین فیلم های ایرانی را در سایت فیلم نماوا جستجو کنید.

البته، روستای دورافتاده - که نام آن به معنای واقعی کلمه به "دره تاریک" ترجمه می شود - سهم خود را از چالش ها ایجاد می کند. خانه مدرسه چیزی بیش از یک کلبه چوبی با دیوارهای گلی نیست، و مکان‌های اقامتی Ugyen نیز به همین شکل اسپارتی هستند و از بادهای یخبندان محافظت ناچیزی می‌کنند. و سپس آن گاومیش وجود دارد. با گرفتن فضایی در کلاس برای گرم ماندن در زمستان، نام او نوربو است که به معنای "جواهری برآورده کننده آرزوها" است و نقشی را که اوگین در کمک به فرزندان لونانا برای تحقق رویاهایشان ایفا می کند، نشان می دهد. (همچنین به احتمال زیاد نوربو کارگردان «فنجان» است که از دورجی به عنوان دستیار در «وارا: یک برکت» در سال 2013 استفاده کرد.)

بدون دسترسی به اینترنت، تلفن های همراه یا حتی وسایل رفاهی مدرن برق، لونانا برای شهری مانند اوگین که می خواهد آن را جمع و جور کرده و تقریباً بلافاصله به خانه برگردد، شوکه کننده است. اما اگر این کار را می کرد چندان فیلمی نبود، و اوگین تصمیم می گیرد بعد از اینکه بچه ها تمایل خود را برای آموزش واقعی در این پاسگاه روستایی آشکار کنند، بماند.

دورجی با تکیه بر باتری‌های خورشیدی و دعوت از روستاییان محلی برای ایفای نقش‌های مکمل، فیلم لونانا: غژگاو در کلاس را در محل فیلمبرداری کرد. چنین تصمیماتی طبیعت گرایی فیلم را تقویت می کند و در عین حال حس غالباً پدیدارشناسانه مکان را عمیق تر می کند. روش دورجی برای ارائه مناظر باشکوه هیمالیا در نماهای بلند با موقعیت ثابت نیز همینطور است، که از فاصله دور به شخصیت ها مشرف می شود تا آنها را به طور کامل در شکوه و عظمت محیط اطراف خود غرق کند. اوگین و گله‌داری به نام سالدون (کلدن لامو گورونگ) اغلب در کنار هم بالای لونانا می‌نشینند، از بالای کوهی که در کنار کوه قرار دارد و او آهنگی محلی را به او می‌آموزد که به یاک‌ها به دلیل مشارکت‌های فراوانشان در شیوه زندگی روستاییان تجلیل می‌کند. شیر و گوشت به سرگینی که دفع می کنند، که به عنوان سوخت گرما عمل می کند. در سکوت سعادت‌آمیز لونانا، روستاییان از چیزی که به عنوان یک رضایت کامل‌تر توصیف می‌کنند، لذت می‌برند، که از طبیعت تغذیه می‌شود و به حضور خود به عنوان هدیه‌ای روزانه که به خود و یکدیگر می‌دهند، توجه دارند.

+ نوشته شده در  دوشنبه 10 مرداد 1401ساعت 21:22  توسط المیرا   بازدید 231 برچسب ها:

فیلم منک

دیوید فینچر، کارگردان خوش‌فکر آمریکایی، تا حد زیادی به او اعتبار می‌دهد، اما یکی از ویژگی‌هایی که او به اندازه کافی به آن اعتبار نمی‌دهد، بازیگوشی است. با توجه به مضامین و موضوعات فیلم های او، این به یک معنا قابل درک است. قاتلان زنجیره ای، کارآفرینان وسواسی، دستکاری کنندگان خود واقعیت: اینها و متافیزیک آنها چیزهای سنگینی هستند.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

با این حال، در مورد دستکاری، در آخرین فیلم بلند فینچر، فیلم دختر گمشده محصول 2014 عمیقاً و شدیداً به آن پرداخته شده است - که به نوعی نوعی بازی است. و همچنین می‌توانیم تسلط فینچر بر زبان فیلم را به‌عنوان شکلی از بازی ببینیم. فکر می‌کنم سازنده‌ترین راه برای نگاه کردن به فیلم منک، یک فیلم جدید درباره هالیوود در دهه‌های 1930 و 1940، و درباره فیلمنامه‌نویس یک اثر معروف و نمادین، این است که آن را به‌عنوان بازیگوش‌ترین اثر فینچر درک کنیم.

درست همانجا در ارائه است. فینچر و گروهش (فیلمبردار اریک مسرشمیت، تدوینگر کرک باکستر، ناظر صدا، رن کلایس، طراح تولید دونالد گراهام برت، و بسیاری دیگر) در حال کار با ابزارهای پیشرفته سینمایی، عمدتاً در حوزه دیجیتال هستند. و با این ابزارها، فینچر خود را به یک تصویر سیاه و سفید محدود می کند و حتی دایره های کوچکی را در گوشه فریم ها قرار می دهد تا توهم تغییرات حلقه های قدیمی را ایجاد کند. و با همه اینها، این قاب که از طریق آن نسخه او از دهه 1930 را می بینیم، یک قاب عریض است تا تقریباً مربعی، که به شکلی که اولین بار توسط CinemaScope ارائه شد، قالب سلولوئیدی با گجت عریض که تا سال 1953 به مخاطبان معرفی نشد، است. سال سوژه عنوان این فیلم در سن 55 سالگی درگذشت. علاوه بر این، سیاه و سفید اینجا نه سیاه و سفید تند گرگ تولند است و نه سیاه و سفید سیاه و سفید استنلی کورتز تاریک. این به هیچ وجه نیترات سیاه و سفید نیست. این یک سیاه و سفید خامه ای و رویایی است و گاهی اوقات تقریباً لینچی است

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

بنابراین واضح است که فیلم منک، که جک فینچر، روزنامه‌نگار/مقاله‌نویس فینچر را به عنوان فیلمنامه‌نویس می‌داند (اگرچه یکی از تهیه‌کنندگان آن، اریک راث، که در سال 2008 «داستان عجیب بنجامین باتن» فینچر را نوشت، در فیلم‌نامه‌نویسی نقش داشت. مصاحبه‌های همراهان این فیلم به درستی) سعی نمی‌کند حس فیلمی را که ممکن است در دوران اوج ساخته شده باشد، از نو خلق کند، مانند آنچه بود، مردی که با نوشتن فیلمنامه پیشگام اورسن ولز در هالیوود در سال 1941 اعتبار دارد. همشهری کین."

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

پس داره چیکار میکنه؟

من با شما صادق خواهم بود: پس از دو بار مشاهده هنوز کاملاً مطمئن نیستم.

من می‌دانم که با حضور گری اولدمن در نقش اصلی و بازیگران مکمل فوق‌العاده، فینچر سرگرمی‌ای ساخته است که تحریک‌آمیز، تیزبینانه، بی‌رحمانه سرگرم‌کننده و از برخی جهات، به‌ویژه نزدیک به پایان، کمی خشمگین‌کننده است.

هرچه هست، فیلم منک همانطور که بسیاری اعلام کرده‌اند، «نامه‌ای عاشقانه» به هالیوود قدیمی یا خود فیلم‌ها نیست، و من نمی‌توانم بفهمم چرا کسی چنین فکری می‌کند. پایتخت فیلم ایالات متحده که در اینجا به تصویر کشیده شده است، جایی است که تقریباً هیچ کس از کار خود خوشحال نیست یا به آن افتخار می کند. به جز شاید غول لوئیس بی. مایر، که لذتش از تهمت زدن او ناشی می شود: صحبت از تماشاگر فیلم، مایر (با بازی آرلیس هاوارد بسیار انیمیشنی، که نه تنها شبیه مایر، بلکه شبیه مایر به عنوان یک انسان مرد وحشی) ساخته شده است. اعلام می کند: «آنچه او خریده است هنوز متعلق به مردی است که آن را فروخته است. این جادوی واقعی فیلم‌ها است و اجازه ندهید کسی به شما چیز دیگری بگوید.» او این را به هرمان و برادر کوچکتر جوزف (تام پلفری) می‌گوید در حالی که با غول به سمت ارائه‌ای می‌روند که در آن مایر کاهش حقوق را به گروه کارمندان اعلام می‌کند. او به "خانواده" می گوید.

اما فیلم منک نیز کاملاً یک قلم سمی نیست. حالت معمول گفتمان سینمایی فینچر در نمای ستودنی نمایشی است که نویسنده و دوست منکیویچ، چارلز لدرر، معرفی هالیوود را به تصویر می کشد: نمای نزدیک از تلگرام، در دست لدرر، حاوی دعوت مانکیویچ به تینسل تاون («میلیون ها فقط در اینجا ساخته می شوند و رقابت شما فقط باید ساخته شود». احمق است.» این همان چیزی است که مانکیویچ در واقع به بن هخت نوشت، که برخلاف منک عملاً میلیون‌ها دلار درآمد داشت). سپس عقربه پایین می‌رود و پس‌زمینه نقاشی‌شده روی غلتک‌ها از راست به چپ در خیابان لات حرکت می‌کند. دوربین به سمت بالا حرکت می کند تا یک پوستر بزرگ را برای تولید فعلی پارامونت نشان دهد که روی دیوار صحنه صدا نقاشی شده است. در اینجا، هجوم بی‌نفس کندوی تجارت و شاید هنر، با تخیل و تخیل سینمایی ستودنی برانگیخته می‌شود.

در مورد شخصیت عنوان آن، نویسنده هرمان جی. مانکیویچ، روزنامه‌نگار نیویورکی و باهوشی که به دنبال ثروت بود و در هالیوود فروپاشید - تا زمانی که چشم‌انداز نویسنده یا هم‌نویسندگی، چیزی که برخی ممکن است آن را فیلمنامه بزرگ آمریکایی بنامند، ارائه شد. ضربه ای به رستگاری - فیلم منک سقوط خود از فیض را شرح نمی دهد. همان لحظه او یک روح گمشده است.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 10 مرداد 1401ساعت 21:20  توسط المیرا   بازدید 178 برچسب ها:

فیلم اسپارتان

فیلم اسپارتان بدون هیچ عنوانی به جز عنوانش شروع می شود، اما من به سرعت فهمیدم که توسط دیوید مامت نوشته شده است، زیرا هیچ کس دیگری مانند او دیالوگ را نمی شنود و نمی نویسد. این که فیلم داستانی هزارتویی از خیانت و فریب، کلاهبرداری درون یک کلاهبردار را روایت می کند، قلمرو مامت را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. اما دامنه تصویر بزرگتر از بوم معمولی مامت است: این یک فیلم اکشن در مقیاس جهانی است که شامل سرویس مخفی، FBI، CIA، کاخ سفید، یک واحد مخفی عملیات ویژه و آدم ربایان خاورمیانه است.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

چنین مقیاسی می‌تواند خود را به یکی از آن ماشین‌های اکشن بزرگ و زمخت بر اساس پرفروش‌های 700 صفحه‌ای که فروشندگان را در هواپیما می‌خواباند، مناسب کند. اما نه. نه با مامت، که طرح اکشن خود را چارچوبی برای تمرین فریبنده و حیله گرانه در تقریب تدریجی حقیقت می داند.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

قبل از اینکه به طرح داستان برسم، اجازه دهید دیالوگ را درنگ کنم. بیشتر فیلم‌های هیجان‌انگیز شخصیت‌های ساده‌اندیشی دارند که در داستان‌های اصلی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند («مرا بپوش»، «در 10 دقیقه تمام می‌شود.» «برای چه کسی کار می‌کنی؟») فیلم اسپارتان با این فرض شروع می‌شود. شخصیت‌ها می‌دانند که چه کسانی هستند و چه می‌کنند، و نیازی به توضیح این موضوع در گفتگوی هیجان‌انگیز برای ما ندارند. آنها به صورت کوتاه نویسی بیضوی، در گفتگوهای فروشگاهی، در صنایع تجاری، در ارجاعات اریب، در خاطرات مشترک ارتباط برقرار می کنند. ما همیشه نمی توانیم آنچه آنها می گویند را باور کنیم، و ما همیشه این را نمی دانیم. ما درگیر شخصیت‌های آن‌ها می‌شویم و حتی رقابت‌های آن‌ها را حس می‌کنیم در حالی که طرح کلی داستان هنوز مبهم است. چقدر تاریک است که ما حتی خواب هم نمی بینیم.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

وال کیلمر، در بهترین بازی خود پس از «سنگ قبر»، نقش یک افسر عملیات ویژه به نام اسکات را بازی می‌کند که در آغاز فیلم در حال انجام تمرینات میدانی با دو کارآموز است: کورتیس (درک لوک) و جکی بلک (تیا تکسادا). او پس از ربوده شدن دختر رئیس جمهور از کار منصرف شد. قرار بود سرویس مخفی از او محافظت کند، اما ... اتفاقی که افتاده یکی از رازهای فیلم است.

اد اونیل نقش ماموری را بازی می کند که مسئول جستجوی دختر است، ویلیام اچ میسی یک عامل سیاسی از کاخ سفید است، و معلوم می شود که دختر، لورا نیوتن (کریستن بل)، به دلایلی دستگیر شده است. معلوم نیست، توسط آدم ربایان نمی توانید حدس بزنید، چه کسی ممکن است بداند او دختر رئیس جمهور است یا ممکن است نداند. تکلیف کیلمر: به هر جایی بروید و به هر وسیله ای که لازم است او را پس بگیرید. کرتیس و جکی هم می‌خواهند درگیر شوند، اما کیلمر آنها را نمی‌خواهد، که ممکن است حرف آخر در مورد این موضوع نباشد.

و این برای طرح داستان کافی است. این باعث می‌شود از شیوه‌ای لذت ببرم که مامت، از اولین بازی‌هایش تا فیلم‌های بزرگش مانند «خانه بازی‌ها»، «سگ تکان دادن»، «قتل» و «زندانی اسپانیایی» مانند شعبده‌بازی است که از کلمات به جای کارت استفاده می‌کند. الگو همیشه جذاب و در زوایای درست نسبت به عمل است.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

او مانند یک شعبده باز است که همه شما را درگیر داستان خود در مورد پادشاه، ملکه و جک می کند، در حالی که اصل ماجرا این است که یک خرگوش در جیب شما وجود دارد. برخی از فیلمنامه نویسان رابرت مک کی را مطالعه می کنند. مامت بازی های جادویی و اعتماد به نفس را مطالعه می کند. در نقشه‌های او، دست چپ یک حرکت حواس‌پرتی انجام می‌دهد، اما شما برای آن خیلی باهوش هستید، و سریع به دست راست نگاه می‌کنید تا حقه را پیدا کنید، در همین حال، دست چپ کار را انجام می‌دهد، در حالی که به نظر می‌رسد همچنان مانند آن به اطراف می‌چرخد.

لذت خاص فیلم اسپارتان این است که می بینید شخصیت ها به تدریج خودشان را تعریف می کنند و طرح به تدریج مانند چهره شما در یک آینه بخار ظاهر می شود. شما خطوط را می بینید، و سپس بینی خود را، و سپس می بینید که کسی پشت سر شما ایستاده است، و سپس می بینید که این شما هستید - پس آن مرد در آینه کیست؟ اینجا با من کار کن من سعی می کنم نحوه عملکرد فیلم را بدون فاش کردن آنچه که انجام می دهد، توصیف کنم.

تماشای آنلاین فیلم و سریال، جدیدترین فیلم های ایرانی را در سایت فیلم نماوا جستجو کنید.

ویلیام هال میسی که از اولین روزهای تئاترش با مامت بوده است، انتخاب ایده آلی برای این نوع کار است. او همیشه مانند یک مرد معمولی به نظر می رسد که در آستانه بازنشستگی است. او چهره ای باز و مشتاق و صدای صاف و مفیدی دارد که گاهی اوقات شکایت کوچکی در آن وجود دارد، و در فیلم اسپارتان، او کار را با چیزی شبیه به یک نقش ساده شروع می کند (ما فکر می کنیم دیوید نقشی را برای آن پیدا کرده است. رفیق قدیمی او) و در نهایت با او دور می شود. وال کیلمر، بازیگر همه کاره ای که تقریباً در هر کاری می تواند خوب باشد (چه کسی دیگری نقش بتمن و جان هولمز را بازی کرده است؟)، در اینجا به سبک سام جکسون لاغر و سخت بازی می کند. کاراکتر او به شدت با مهارت خود کار می کند، اما در مورد اینکه چه کاری می تواند با خیال راحت انجام دهد و به چه کسی می تواند اعتماد کند بسیار متحیر می شود. درک لوک، یک ستاره در حال ظهور با جدیت آرامی که دقیقاً در اینجاست، برای مدت طولانی ناپدید می شود و سپس متوجه چیز قابل توجهی می شود، و تیا تگزادا، در نقش روزاریو داوسون، برخلاف همه شانس ها موفق می شود به جای اینکه نقش یک سرباز زن را بازی کند. یک بازیگر سکسی در نقش یک سرباز زن.

+ نوشته شده در  يکشنبه 9 مرداد 1401ساعت 12:56  توسط المیرا   بازدید 234 برچسب ها:

فیلم عشق و هیولاها سال 2020

جذابیت دیلن اوبراین در فیلم ماجراجویی آخرالزمانی گذرا، اما به اندازه کافی سرگرم‌کننده، فیلم عشق و هیولاها که باعث می‌شود بازیگر در مسیری با موانعی از پیچش‌های راحت، شخصیت‌های بی‌هیچ ناز، و خزنده‌های خزنده در اندازه بزرگ حرکت کند، فاصله زیادی را طی می‌کند. او در مدرسه‌ای از بازیگری که دارای آلومی‌هایی مانند آدام برودی و پیش از لارس فون تریر شیا لبوف است، به خوبی عمل کرده است - هنر کمی روان‌رنجور بودن، با تحقیر نفس دوست‌داشتنی که جای هر نوع خونسردی را می‌گیرد - و این یک نمایش عالی است. از تخیل عفونی و انرژی کمیک اوبراین.

به علاوه، کارگردان مایکل متیوز او را در یک آخرالزمان زنده قرار می دهد که در آن ما کسانی هستیم که در خطر له شدن هستیم، زیرا صدپاهای بلند، حلزون ها و راب ها و غیره 95 درصد از جمعیت انسان را از بین برده اند.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

پس شروع خنده‌داری است و شبیه فیلم کمدی جدید است. اینکه چگونه اوبراین فیلم عشق و هیولاها را به عنوان دستیار گروهی از مبارزان آخرالزمانی فعال و بداخلاقی شروع می‌کند و او سرآشپز است. حیوانات انتقام‌جو و جهش‌یافته ممکن است از موشک‌هایی ایجاد شده باشند که هفت سال پیش سعی کردند یک سیارک عظیم را ساقط کنند، اما برخی چیزها در زندگی ثابت هستند - برخی از مردم به سرعت با دیگران کنار می‌روند و برخی افراد در مواجهه با سر خطر بسیار بهتر هستند. -بر. و سپس جوئل تنهای اوبراین است که مهارت اصلی او این است که یک سوپ مینسترون خوب درست می کند.

جوئل پس از تماس با یک عشق قدیمی به نام ایمی (جسیکا هنویک) که در یک مستعمره متفاوت در 80 مایلی دورتر زندگی می‌کند، تصمیم می‌گیرد تا با خطر ناشناخته دنیای بیرون مقابله کند و این خانواده موقت را که به نظر می‌رسد در خودشان هستند رها کند. فیلم اکشن همه در مورد آن هشدار می دهند، زیرا می دانند که وقتی با هیولاهایی که قبلاً سعی کرده اند به کلنی نفوذ کنند، یخ می زند، اما ترس می تواند بسیار خسته کننده باشد. با اعتبار «عشق و هیولاها»، از ترس بیش از حد، یک نقص قهرمان جذاب ایجاد می کند. توصیه آنها به جوئل سختگیرانه است، "جنگ نکن. فقط فرار کن و پنهان شو

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده اس

جوئل اوبراین با عزم محض برای بودن با کسی که برای اولین بار درست قبل از آخرالزمان به او گفت "دوستت دارم"، راه خود را در دنیایی جدید طی می کند، از کنار صخره هایی که به لانه زنبوری تبدیل شده اند و از حومه های شهر می گذرد. سرسبزی طبیعت آن را بلعیده است. در حین قدم زدن در حیاط خلوت، قورباغه ای عظیم در یک استخر به او حمله می کند و سگی به نام Boy از زبانش نجات می یابد. این مطلقا آخرین باری نیست که فیلم از زمان بندی مناسب برای نجات قهرمان ما استفاده می کند، اما به دلیل سگ و سکانس اکشن فشرده ای که آنها را متحد می کند جذاب است. «شوخی» که اوبراین پس از آن با سگ در میان می‌گذارد، بیان ظریفی از تنهایی و دوستی جوئل است. پسر سگ خوبی است و شنونده خوبی است.

بعداً، جوئل با دو روح جذاب دیگر آشنا می‌شود که شخصیتی را به حماسه اضافه می‌کنند و نه چیزهای دیگر. اما آن‌ها شیمی کمدی خوبی دارند، جوئل هنوز در نقش یک مرد دست و پا چلفتی است که از مینو (آریانا گرینبلات) بچه سرسخت در مورد نحوه شلیک کمان پولادی و کلاید (مایکل روکر) رازهای زنده ماندن را می‌آموزد. روز مایکلز در طول سفر خود، با چند لحظه پرتنش، حماقت را افزایش می‌دهد، نه به خاطر تعجب بزرگ، بلکه از ترسی شدید. به خصوص که فلاش بک های جوئل به هفت سال پیش پایان وحشتناکی را برای عزیزان همه به تصویر می کشد، «عشق و هیولاها» یک حس حیاتی از خطر، آمیخته با علاقه اش به استفاده از O’Brien برای برخی از شلاق های دیوانه وار دارد.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

فیلمنامه توسط برایان دافیلد و متیو رابینسون (با اعتبار داستانی دافیلد) ماجراجویی خود را با استفاده از صداگذاری و مجموعه کاملی از زمان‌بندی خوب شخصیت‌ها در کنار هم قرار می‌دهد، اما جوئل اوبراین یک راهنمای قوی است: او خوش‌بین، هیجان‌انگیز و همیشه دوست‌داشتنی است. O'Brien به فیلم کمک می کند تا به فیلم دل ببخشد، و نیاز فیلم به ارتباط را به روش هایی فراتر از یافتن دختر رویایی خود ایجاد می کند - او صحنه ای غیرمنتظره شیرین را با یک ربات سخنگو به اشتراک می گذارد، که به لحظات بعدی کمک می کند که او در حال دویدن است. از یک هزارپا دمدمی مزاج. فیلم عشق و هیولاها صداقتی برنده دارد که به آن کمک می‌کند به پیش برود، حتی اگر از تنگ بودن آن بیشتر آگاه شوید.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

در زیر همه چیز، «عشق و هیولاها» این احساس را دارد که کارگردانی برای چیزی شبیه به فیلم «تبدیل شوندگان» تست بازیگری می دهد، به خصوص در سومین پرده آن. مسابقه نهایی مانند یک کارت تلفن چسبانده شده به نظر می رسد، اما مجموعه دیگری از افراد است که به آرامی اجرا می شود که در طول یک حمله هیولا به تقلا می افتند، با مقداری نبرد تن به تن. همچنین لحظه خوبی برای استفاده پراکنده فیلم از جلوه‌های عملی است، زمانی که تمام سنگ‌ها، لجن‌ها و خزه‌های روی یک هیولا باعث می‌شوند در نمای نزدیک بزرگ‌تر به نظر برسند، چیزی که شما از دیگر موجودات CGI دریافت نمی‌کنید. در این داستان افراد را در اطراف تعقیب کنید.

تماشای آنلاین فیلم و سریال، جدیدترین فیلم های ایرانی را در سایت فیلم نماوا جستجو کنید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 9 مرداد 1401ساعت 12:26  توسط المیرا   بازدید 153 برچسب ها:

فیلم ریک پسر سفید پوست

تعدادی از فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو امسال با عبارت «بر اساس یک داستان واقعی» نوشته شده‌اند. تاکنون، بیشتر داستان‌هایی که این بار را به دوش کشیده‌ام، بر اساس زندگی جنایتکاران بوده است. تریلر آرژانتینی "ال آنجل" یک قاتل زنجیره ای نوجوان را دنبال می کند، "آیا می توانی من را ببخشی؟" درباره نویسنده‌ای است که تبدیل به جاعل شده است و فیلم ریک پسر سفید پوست حماسه نوجوانی را که به دلیل یک جرم غیرخشونت‌آمیز مواد مخدر به حبس ابد محکوم شده است را نمایش می‌دهد.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

ریچارد ورشه جونیور (ریچی مریت) قبل از اینکه یک نوجوان بدنام 17 ساله در پشت میله های زندان باشد، یک نوجوان 14 ساله بود که زندگی خانگی ناآرامی داشت. ورشه جونیور که توسط دوستانش لقب پسر سفید را به نام ریک داده بود، مادرش را تماشا می کرد که با خانواده اش بیرون می رفت. پدر او، ریک ورشه پدر (متیو مک‌کانهی)، رویای بسیار دور از راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای ویدیو دارد، اما در حال حاضر، به چرخ‌زنی و فروش اسلحه به روش‌های قانونی و غیرقانونی رضایت می‌دهد. داون (بل پاولی) خواهر ریک معتاد می شود و خانه آنها را ترک می کند تا با دوست پسرش فرار کند. تا زمانی که F.B.I. ریک را استخدام می کند تا به آنها اطلاعات بدهد و به یک باند محلی نفوذ کند، این تقریباً مانند یک موهبت الهی است که به ریک درآمد و سبک زندگی ای می دهد که هرگز تصورش را نمی کرد - و بهایی که هرگز تصورش را هم نمی کرد.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

در عرض چند سال، ریک خود را در بهترین و بدترین زندگی خود می بیند. او صاحب یک فرزند خواهد شد، از تیراندازی جان سالم به در برده و هزاران دلار از طریق خرید و فروش کوکائین به دست آورده است - همه اینها قبل از اینکه بتواند در بزرگسالی رای دهد یا محاکمه شود.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

در فیلم کارگردان یان دمنج، چیزهای زیادی در خطر است. بسیاری از فیلم انتظارات را برای بدترین سناریو ایجاد می کند تا همه آنها را از بین ببرد، و وقتی که اوج در نهایت رسید، شما نیز غافلگیر می شوید. ریک از بسیاری از جنایات فرار می‌کند، اما او نیز چیزهای زیادی را تحمل می‌کند، مانند تماشای فرو رفتن خواهرش در مواد مخدر و تلاش پدر بداخلاقش برای حفظ آنها. مریت، تازه وارد، نقش ریک را در نقش یک پسر ساده لوح بازی می کند که وانمود می کند سخت رفتار می کند اما می خواهد کار درست را انجام دهد. در اجرای او معصومیتی وجود دارد که او را نه به عنوان یک بزهکار روانپریش، بلکه به عنوان فردی که خرید و فروش مواد مخدر را راهی برای کمک به خانواده اش می داند، نشان می دهد.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

مک‌کانهی و پاولی نیز در کنار مریت بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند، از جمله صحنه‌ای دلخراش وقتی که پدرسالار خانواده دخترش را از خانه‌ای مخروبه بیرون می‌آورد، درحالی‌که او فریاد می‌کشید و با لگد او را رها می‌کرد. این یک لحظه قدرتمند است، به ویژه در چهره آرام ریک منعکس شده است. او بلافاصله به نظر سن و سال خود می رسد - بی اطلاع از اینکه در این شرایط سخت چه باید بگوید یا چه کاری انجام دهد.

فیلم ریک پسر سفید پوست سه نویسنده مشترک دارد: اندی وایس، لوگان و نوآ میلر. تلاش می‌کند برخی از تفاوت‌ها در سیستم قضایی را توضیح دهد، از جمله یک گفتگو در مورد تفاوت‌های بین قطع "زمان زندان سیاه و سفید". چیزهای زیادی در داستان ریک وجود دارد که با بحث‌های اخیر درباره مجتمع صنعتی زندان که در «سیزدهم» آوا دوورنی دیده می‌شود یا صحبت‌هایی درباره قوانین حداقل مجازات، به‌ویژه وقتی صحبت از جرایم غیرخشونت‌آمیز مواد مخدر می‌شود، تلاقی می‌کند.

تماشای آنلاین فیلم و سریال، جدیدترین فیلم های ایرانی را در سایت فیلم نماوا جستجو کنید.

همانطور که ما در مورد اینکه کدام داستان ها گفته می شود و کدام فیلم ها بودجه می گیرند صحبت می کنیم، این مشکلات نشان داده شده در فیلم ریک پسر سفید پوست که عمدتا بر مردان سیاه پوست و قهوه ای در آمریکا تأثیر می گذارد، در فرهنگ عامه توسط داستان یک مرد سفیدپوست تجسم می یابد. آیا این بدان معناست که داستان او تراژیک تر از داستان های مردان دیگر در همان نقطه است؟ داستان ریک را به دنیای اموات جنایتکار در دیترویت دنبال می کند که تقریباً به طور انحصاری در فیلم به عنوان پر از مردان سیاه پوست نشان داده می شود. نشان داده نمی شود که خانواده داشته باشند. خوشبختانه، صحنه‌ای وجود دارد که دوستی ریک با پسران سیاه‌پوست هم سن او را نشان می‌دهد که از باند دور می‌شوند، زیرا آنها دختران را می‌گیرند و به فیلم درایو می‌روند. در روشی که دوربین برای اولین بار ما را وارد دنیای پیست اسکیت می کند، جایی که ریک گروه را دنبال می کند، حس عجیب دیگری وجود دارد. اگر ریک در دیترویت زندگی می‌کرد، در محله‌ای که اکثریت سیاه‌پوستان زندگی می‌کردند، این تجربه نباید آنقدر عجیب به نظر برسد. به نظر می رسد که داستان او توسط یک فرد خارجی نقل می شود، حتی اگر سفیدپوستان دیگر تجربیات او را اقتباس کرده باشند.

اگرچه این یک فیلم درام خانوادگی خوب انجام شده است، فیلم ریک پسر سفید پوست داستانی نیمه‌گفته است که فقط مسائل عمیق‌تر بی‌عدالتی سیستمی را در بر می‌گیرد. شخصیت‌های سیاه‌پوست در مقایسه با همبازی‌های سفیدپوست خود احساس کوتاهی می‌کنند. حتی نزدیکترین دوست ریک، بو (آر جی سایلر)، احساس غیر قابل توجهی می کند. با وجود این نقص ها، بازی در فیلم قوی است: چرخش های کوتاه بروس درن، پایپر لوری و جنیفر جیسون لی فیلم کمدی یا هیجان انگیز است. تحت فیلمبرداری تات رادکلیف، فیلم ریک پسر سفید پوست از طریق نورهای اشباع شده که به نظر می رسد از طریق فلورسنت های کثیف یا لامپ های خیابانی در حال مرگ به داخل جریان می یابد، نت های تیره رنگارنگی را به نمایش می گذارد. دمنج و ردکلیف پس از همکاری در «71» دوباره با هم دنیایی تیره و تار را برای این فیلم ترسیم کردند. تراژدی واقعی فیلم ریک پسر سفید پوست این است که او تنها یکی از میلیون‌ها مردی است که سال‌ها از زندگی‌اش را به خاطر بی‌عدالتی نظام از دست داده‌اند.

+ نوشته شده در  يکشنبه 9 مرداد 1401ساعت 12:10  توسط المیرا   بازدید 128 برچسب ها:

فیلم جالب استیو مک کوئین

اکثر فیلم‌های دزدی بر اساس نبوغی باحال ساخته می‌شوند که توسط گروهی از ضدقهرمانان طراحی شده‌اند که معمولاً به دنبال نوعی انتقام موجه هستند. فیلم بیوه ‌ها شبیه بیشتر فیلم‌های دزدی نیست. جریان‌های احساسی که ژانر درخشان استیو مک ‌کوئین را تقویت می‌کنند، متفاوت هستند - نابرابری اجتماعی، فرسودگی از فساد، و عصبانیت آشکار از یک سیستم مزخرف که از فقرا می‌دزدد تا به ثروتمندان بدهد. فیلم استادانه مک کوئین از نوع فیلمی است که در چندین سطح به طور همزمان کار می کند - به عنوان یک سرگرمی خالص و همچنین به عنوان یک تفسیر درباره اینکه چقدر احساس می کنیم مجبوریم آنچه را که به ما بدهکاریم را بپذیریم یا خطر می کنیم که اصلاً آن را نگیریم.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

مک کوئین فیلمش را با افزایش فوری آدرنالین شروع می کند و ما را وارد آخرین "شغل" هری رالینگ (لیام نیسون) جنایتکار و گروهش (جان برنتال، مانوئل گارسیا-رولفو و کوبرن گاس) می کند، زیرا بسیار بسیار اشتباه پیش می رود. . مک کوئین و ویرایشگر فوق‌العاده‌اش (جو واکر، که برای کارش در اینجا شایسته جایزه اسکار است) ما را بین کار سرنوشت‌ساز و صحنه‌های سریع معرفی خدمه راولینگ و همسرانشان به عقب و جلو می‌برند. بنابراین ما با آلیس (الیزابت دبیکی)، زنی شکننده و مورد آزار و اذیت آشنا می شویم که مادرش (جکی ویور) به سختی با او بهتر از شوهر افتضاحش رفتار می کند. لیندا (میشل رودریگز)، مادر دو فرزند که به تازگی فروشگاه خود را افتتاح می کند. و آماندا (کری کون) که یک فرزند 4 ماهه دارد. قبل از پایان سکانس آغازین، هر سه بیوه خواهند بود، همانطور که همسر هری ورونیکا (ویولا دیویس) نیز بیوه خواهند بود.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، فیلم اکشن، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

مدت کوتاهی پس از مرگ هری، ورونیکا توسط یک جنایتکار محلی به نام جمال منینگ (برایان تایری هنری) ملاقات می‌کند که به او اطلاع می‌دهد که آخرین کار هری سرقت 2 میلیون دلار از او و کمپین او برای رئیس بخش هجدهم بوده است. خانواده مانینگ با کمک برادر جامعه‌گراش جاتم (دانیل کالویا) به ورونیکا می‌گویند که باید پول را پس بدهد، درست همانطور که بیوه هری دفترچه یادداشت شوهر مرده‌اش را با تمام جزئیات مربوط به کارهای گذشته و آینده پیدا می‌کند. اطلاعات زیادی در مورد شغل بعدی که او برنامه ریزی کرده بود وجود دارد، کاری که به نظر می رسد 5 میلیون دلار خالص باشد. ورونیکا بیوه های دیگر را دور هم جمع می کند و آنها توافق می کنند که کار بعدی هری را انجام دهند. آنها می توانند به منینگ پرداخت کنند و مقداری باقی مانده برای شروع زندگی جدید داشته باشند.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

اگر هر چیزی در شیکاگو به همین راحتی بود. من حتی به رقابت منینگ برای رئیس بخش هجدهم، جک مولیگان (کالین فارل)، که بخشی از صف طولانی سیاستمداران شهر بادی، از جمله پدر نژادپرستش تام (رابرت دووال) بود، اشاره نکردم. جک یکی از آن سیاستمداران قاشق نقره ای است که تقریباً احساس می کند فقط به دلیل نام خانوادگی خود مدیون دفتر است، هرگز به این واقعیت توجهی ندارد که او با یک رسوایی فساد روبرو است که شامل آزار پروژه ای است که خط سبز شیکاگو را گسترش می دهد. جک از آن دسته سیاستمداری است که برنامه ای را برای سرکار انداختن زنان اقلیت با دادن مشاغل به آنها راه اندازی می کند... که سپس از آن جدا می شود. در «بیوه ها» همه چیز بهایی دارد. همه چیز تا حدی یک معامله است. شغلی که فیلم بیوه‌ها را باز می‌کند و سپس تصمیم ورونیکا برای استفاده از دفترچه یادداشت به جای فروش آن، پرده‌ای را بر روی یک سیستم فاسد و شکسته می‌کشد، سیستمی که به‌طور مشخصی شیکاگو به نظر می‌رسد و در عین حال درباره نابرابری در سراسر جهان اظهارنظر می‌کند. مک‌کوئین و تیمش از شهر به‌خوبی استفاده می‌کنند، به‌ویژه در یک تک آهنگ خیره‌کننده که در آن ما می‌بینیم که مولیگان از یک رویداد مبارزاتی در بخشش به خانه‌اش می‌رود، دوربین بیرون از ماشین می‌ماند تا محله‌ای که به سرعت در حال تغییر در طول رفت و آمد است را به ما نشان دهد.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

فیلمنامه جیلیان فلین برای فیلم بیوه ها بسیاری از شخصیت های متفاوت را زیر یک چتر گرد هم می آورد، اما تفاوت ها هرگز اجباری به نظر نمی رسد. تنها زمانی که می نشینید و به آن فکر می کنید، به این فکر می کنید که احتمالاً تصادفی نیست که آلیس، لیندا و ورونیکا به ترتیب لهستانی، لاتین تکس و سیاه پوست هستند و به تفاوت های اقتصادی فوق العاده متفاوت آنها اهمیت نمی دهند - ورونیکا با طلا زندگی می کند. ساحل در حالی که آلیس باید تبدیل به یک اسکورت شود تا زندگی خود را تامین کند. به‌نظر می‌رسد که فیلم بیوه ‌ها تا حدی می‌گویند که فساد یک تساوی‌کننده بزرگ است، به‌ویژه در میان زنانی که توسط مردان قدرتمند خیانت شده‌اند. وقتی تام مولیگان می‌گوید: «تنها چیزی که مهم است این است که زنده بمانیم»، این خطی است که می‌خواهد تا چه حد تلاش می‌کند تا میراث سیاسی سفیدپوستان را حفظ کند، اما این چیزی است که هر تعداد از شخصیت‌های «بیوه‌ها» می‌توانند بیان کنند. چندین خط خوب مانند آن وجود دارد، اما مک کوئین و فلین مراقب هستند که هرگز اجازه ندهند فیلمشان در یک داستان سیاسی غرق شود. دیالوگ بدون اینکه توجه را به خود جلب کند یا بیش از حد گرانبها یا موعظه به نظر برسد، به صدا در می آید.

تماشای آنلاین فیلم و سریال، جدیدترین فیلم های ایرانی را در سایت فیلم نماوا جستجو کنید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 9 مرداد 1401ساعت 11:35  توسط المیرا   بازدید 123 برچسب ها:

فیلم مارک والبرگ

این روزها، هرگز خوب نیست که بخشی از یک نخبه باشید. مگر اینکه عضوی نخبه از یک تیم زبده از عوامل اطلاعاتی و قاتلان آموزش دیده باشد که تحت رادار نظارت رسمی کار می کنند تا از حیاتی ترین یادایای ما محافظت کنند. پس خوب است!

مارک والبرگ دقیقاً نقش چنین روحی را بازی می کند، یکی از جیمز «جیمی» سیلوا، در فیلم مایل 22، فیلم جدید که بار دیگر والبرگ را با کارگردان پیتر برگ «به ارتش بپیوندید، مادرفور برگ همبازی می شود. آقایان والبرگ و برگ با هم فیلم‌های جهنمی ساخته‌اند که همه آنها تاکنون بر اساس داستان‌های واقعی ساخته شده‌اند: فیلم تنها بازمانده، «افق آب‌های عمیق»، «روز میهن‌پرستان». فیلم مایل ۲۲ نوشته لیا کارپنتر از داستانی که او با گراهام رولند ساخته است، یک فیلم تخیلی است، اما اگر فکر می‌کنید چیزی برای گفتن در مورد اینجا و اکنون که ما در آن زندگی می‌کنیم، ندارد. ... خوب، پیچیده است. یه جورایی هم گنگ شاید ارزش وارد شدن به این همه چیز را نداشته باشد.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم جدید اکشن، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

فیلم مایل 22 با صحنه‌ای در یک معبد حومه‌ای بی‌نظیر شروع می‌شود که پیچیدگی خدمه جیمی را نشان می‌دهد. او در یک حیاط خلوت با یک تفنگ تک تیرانداز است، در حالی که همکارانش جلوی درب یک خانه استعماری خوش ذوق وانمود می کنند که گم شده اند. در داخل خانه یکسری روس ها هستند تا هیچ. آنها و ما این را می دانیم زیرا یک خدمه از راه دور به سرپرستی جان مالکوویچ به عنوان "مادر" (ماموران روی زمین "کودک 1"، "فرزند 2" و غیره نامیده می شوند) خانه را با هواپیماهای بدون سرنشین تحت نظر دارند. آنها همچنین جیمی و شرایط حیاتی خدمه را زیر نظر گرفته اند. نرم. با این حال، عملیات کاملاً مطابق برنامه پیش نمی رود. مقداری از مواد بمب کثیف گم شده وجود دارد که آنها بازیابی نمی کنند، و دارایی مشکوک جوانی که جیمی قیمت نهایی را از آن می گیرد.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون، انیمه و انیمیشن، فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

یک سکانس اعتباری شخصیت والبرگ را به عنوان نوعی جک رایان در سرعت تثبیت می کند. او یک کودک اعجوبه بود! با مسائل خشم! که خانواده اش را در جوانی از دست داد! ماموریت سیا او در واقع پوشش اوست و هر بار که با مالکوویچ و شرکت کار می کند باید از آژانس استعفا دهد! صحنه‌های بعدی نشان می‌دهد که او فحش‌های زیادی می‌دهد، و همچنین نزدیک‌ترین همکارش آلیس (لورن کوهان)، که بیشتر فحاشی‌هایش را برای همسر سابقش لوک (با بازی برگ در یک صحنه‌ی آرام) حفظ می‌کند. جیمی زمانی که بر روی ماموریت متمرکز می شود، به طور فعال ناخوشایند است. رپ‌های او در زیردست‌ها نشان می‌دهد که هم مثل روباه دیوانه است و هم مثل یک موش بیرون خانه. جیمی و آلیس بات در ادامه مواد بمب کثیف به سراغ یک منبع آسیای جنوب شرقی می روند که محل این موارد را دارد، اما تا زمانی که در هواپیما به آمریکا نرود، جایی که او می خواهد پناهنده شود، آن را رها نمی کند.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

این عنوان به تعداد مایل ها بین سفارت ایالات متحده و فرودگاهی که هواپیما از آنجا حرکت می کند، اشاره دارد. دولت فاسد محلی هر کاری در توان دارد انجام می دهد تا جیمی، آلیس و خدمه آنها را از گرفتن منبع، لی نور، در آن هواپیما باز دارد.

برای تماشای فیلم خانوادگی، فیلم درام، مستند، بهترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی نیز می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

نقش نور را ایکو اویس، ستاره اکشن اندونزیایی بازی می‌کند که بیشتر به خاطر لگد زدن و مشت زدنش در فیلم‌های «حمله» شهرت دارد. او همچنین در فیلم جنگ ستارگان: قسمت هفتم - نیرو برمی‌خیزد حضور داشت. بنابراین بدیهی است که او می‌تواند فیلم اکشن زیادی را در اینجا انجام دهد، و این قابل توجه است. مبارزه با دو پزشک قلابی که می خواهند او را در حالی که دستبند به تخت بیمارستان بسته است ترور کنند، از این دست. در مدت زمان کوتاه فیلم، میزان رونق بسیار رضایت‌بخشی وجود دارد - این کوتاه‌ترین تصویر در اثر برگ/والبرگ با 95 دقیقه است.

تماشای آنلاین فیلم و سریال، جدیدترین فیلم های ایرانی را در سایت فیلم نماوا جستجو کنید.

این فیلم اکشن با نماهایی از والبرگ در کت و شلوار و کراوات، صحبت در یک اتاق کنفرانس، صحبت در مورد "هرج و مرج" و اینکه چگونه هیچ یک از شما نمی دانید کلمه "تبانی" واقعاً به چه معناست، تداخل دارد. به نظر می رسد پس از این ماموریت، جیمی تصمیم گرفت تا با ویدیوهای یوتیوب جردن پیترسون رقابت کند. نه، این نیست.

این صحنه‌ها او هستند که او در مورد مأموریتی که می‌بینیم پیش روی ما اجرا می‌شود، توضیحاتی در مورد شخصیت‌های سایه‌دار شاید دولت عمیق یا شاید نه ارائه می‌دهد. یکی دیگر از مواردی است که طبق برنامه پیش نمی رود و تعداد زیادی اجساد و مهمات باقی مانده در پی آن باقی می ماند. فیلم یک جریان پنهان سیاسی خاص دارد. این ماموریت‌های مخفی بسیار حرفه‌ای است، اما فقط به این دلیل که با ایدئولوژی افراد بدی در بیرون وجود دارند که می‌خواهند کارهای بدی برای ما انجام دهند، مشترک است. هنگامی که «مادر» و خدمه‌اش تجهیزات با فناوری پیشرفته خود را در یک مأموریت راه‌اندازی کردند، عروسک‌های سرگردان روسای جمهور ایالات متحده را در گذشته و حال حاضر کردند. یکی که کلاه بیس بال «آمریکا را دوباره عالی بسازید» در کنار یکی از اوباما قرار داده شده است، و عکس این دو نفر با هم مانند جرات گستاخانه ای از برگ و والبرگ است. همچنین جالب این است که مالکوویچ مجبور می شود یک نقل قول قدیمی از H.L. Mencken را در مورد برافراشتن پرچم سیاه و بریدن گلو، که شعار وبلاگ نویس معروف راستگرای مستعار نیز هست، بیان کند. و من فکر نمی کنم برگ یا والبرگ خوانندگان بزرگ H.L. Mencken باشند.

+ نوشته شده در  يکشنبه 9 مرداد 1401ساعت 11:22  توسط المیرا   بازدید 124 برچسب ها: